Ronozzy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik en notificaties

Beste,

ik zie op geen enkele manier in de app hoe ik mijn MB verbruik kan zien. Ik zou graag ook waarschuwingen hebben als ik bv op 75% van mijn bundel zit. Als ik in mijn Vodafone app open heb ik alleen de optie rekeningen en daar staat verder niets in. Ik ben trouwens pas per vandaag klant.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je krijgt bij je data bundels een notificatie bij 80 en 100 procent verbruik. Daarnaast raad ik sowieso aan om de BloX Beperkt Internet aan te zetten. Dit is een gratis BloX waarbij de data vertraagd wordt als de bundel op is. Hierdoor kun je geen kosten buiten de bundel maken met data in Nederland en de EU.

Heb je het mobiele nummer kunnen koppelen aan je My Vodafone a@Ronozzy door de tip van @Sannie66?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sannie66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb je je account goed gekoppeld aan je telefoonnummer? 
want het eerste als je je account opent komt dat kopje al in beeld: verbruik

Wellicht even hier naar kijken 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je krijgt bij je data bundels een notificatie bij 80 en 100 procent verbruik. Daarnaast raad ik sowieso aan om de BloX Beperkt Internet aan te zetten. Dit is een gratis BloX waarbij de data vertraagd wordt als de bundel op is. Hierdoor kun je geen kosten buiten de bundel maken met data in Nederland en de EU.

Heb je het mobiele nummer kunnen koppelen aan je My Vodafone a@Ronozzy door de tip van @Sannie66?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een update @Ronozzy. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Ronozzy?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic