Dimi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data vanuit Ziggo

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, omdat ik Ziggo klant bent zou ik dubbele data krijgen. Ik heb mij twee weken geleden aangemeld maar tot op heden nog geen dubbele data. Ik vind het pure misleiding de klant wordt voorgehouden dat hij dubbele data krijgt maar kan er vervolgens lang op wachten. Nu zal het verhaal wel zo zijn  dat het altijd even duurt maar we leven tenslotte wel in 2020. Ik kan nu alvast zeggen dat het de allerlaagste keer is dat de klant ben bij Vodafone. Ik de reactie al komen… o beste klant wat jammer, we zullen er alles aan doen…....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Dimi 
Wat je zegt, het is 2020 en dan zou het toch allemaal sneller moeten kunnen. Het duurt soms tussen de 2 tot Max 4 weken tot Vodafone en Ziggo je gegevens hebben gecontroleerd en als deze volledig kloppen, dan krijg je deze extra’s. 

Duurt het nu te lang, neem dan contact op met Vodafone en/of Ziggo om te zien of alles wel goed verloopt. Controleer ook zelf even je adres gegevens in je Mijn Ziggo en My Vodafone. Want als hier al een kleine spelfout in staat of een ander nummer of toevoeging, dan krijg je deze voordelen niet. Je zou in ieder geval dat alvast kunnen controleren en dan weet je zeker dat het goed gaat. 

Er komen hier ook medewerkers van Vodafone online en die kunnen eventueel met je mee kijken in het systeem. Zodra die je bericht lezen dan zullen ze je berichten. Het gaat zeker goed komen, je hebt er recht op en je krijgt het ook zeker (mits aan voorwaarden voldaan).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement en straks alle extra’s. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Duurt tot ong 4 weken. Ook dan kan je je extra zender pakket kiezen. Ziggo en VF kijken of je adresgegevens precies kloppen en dan gaan de extras in.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Dimi 
Wat je zegt, het is 2020 en dan zou het toch allemaal sneller moeten kunnen. Het duurt soms tussen de 2 tot Max 4 weken tot Vodafone en Ziggo je gegevens hebben gecontroleerd en als deze volledig kloppen, dan krijg je deze extra’s. 

Duurt het nu te lang, neem dan contact op met Vodafone en/of Ziggo om te zien of alles wel goed verloopt. Controleer ook zelf even je adres gegevens in je Mijn Ziggo en My Vodafone. Want als hier al een kleine spelfout in staat of een ander nummer of toevoeging, dan krijg je deze voordelen niet. Je zou in ieder geval dat alvast kunnen controleren en dan weet je zeker dat het goed gaat. 

Er komen hier ook medewerkers van Vodafone online en die kunnen eventueel met je mee kijken in het systeem. Zodra die je bericht lezen dan zullen ze je berichten. Het gaat zeker goed komen, je hebt er recht op en je krijgt het ook zeker (mits aan voorwaarden voldaan).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement en straks alle extra’s. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Even een kleine toevoeging: het toevoegen van de extra's duurt tegenwoordig maximaal 2 weken.
Indien er in het adres een speciaal teken zit, dan kan dit ervoor zorgen dat de extra's niet gekoppeld worden. 

@Dimi ik kijk graag met je mee naar de extra's en het koppelen hiervan. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens op stuur bericht te klikken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens mogen ontvangen @Dimi. Maak je inmiddels gebruik van de dubbele data?

Dimi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee nog geen dubbele data. Contact gehad met klantenservice en die melde mij dat binnen “afzienbare “ tijd

de dubbele data in zullen gaan. Begrijp niet dat een bedrijf als Vodafone zo te werk gaat.
in reclames geven ze vanalles aan alleen er komt niets van terecht.

Een zeer slechte start van Vodafone  daar ik voor mijn werk enkele tientallen abonnementen voor werknemers had KUNNEN

afsluiten. Maar in dit geval……...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Dimi 

Helaas is het een automatisch proces. De dubbele data en korting worden toegevoegd meestal binnen 1 a 2 weken. Dit is helaas niet iets wat wij handmatig kunnen toevoegen.
Indien het niet binnen die periode toegevoegd is, dienen wij dit via een onderzoek aan te kaarten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Wel jammer dat je die laatste opmerking maakt Dimi.
Zoals Steven al zegt, dit gaat allemaal automatisch en in het begin moesten mensen nog 4 weken wachten, nu is dat mooi naar 2 weken. Er kunnen natuurlijk altijd nog dingen zijn waardoor ze het misschien handmatig nog even moeten controleren en dat het dan langer duurt. Maar zoiets is niet gebruikelijk en kan voorkomen, maar dat zal Vodafone ook niet leuk vinden.

En als je een zakelijk Vodafone account wilt bestellen, en het gaat om tientallen abonnementen, dan zal er zeker een account manager je gaan helpen om dit te realiseren en ik verwacht dat het dan iets makkelijker gaat. Maar goed, dat is mijn gedachten er achter en blijf er altijd positief in. Een kink in de kabel kan altijd gebeuren!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht je alsnog willen dat ik met je mee kijk @Dimi, dan ontvang ik graag bovenstaande gegevens. Mocht je dit niet willen, laat dit ook even weten, dan zal ik het topic sluiten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic