Hof1969

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra abonnement

Vorige week belde ik met de verkoopafdeling van Vodafone. Ik wilde een extra abonnement naast mij huidige. Ik wilde eigenlijk de A5 2016 maar die was niet meer leverbaar...dus werd mij een voorstel gedaan....150min +1,5gb (net als mijn huidige abbo) + de A5 2017 voor 27,- pm + €28,- bijbetaling. Ik moest dit even overleggen met mijn partner en ging 2dgn later naar een vodafone winkel om dit vast te leggen. Daar konden ze me deze abonnement ook geven alleen moest ik €100 bijbetalen ipv €28. Ben toen weer naar huis gegaan omdat ze in de winkel van Vodafone me vertelde dat de marges bij de telefonische verkoopafdeling groter waren dan in de winkel. Maar nadat ik thuis nogmaals belde met de verkoop afdeling kon men mij dit abonnement ook niet meer aanbieden. Wat zijn dit voor n rare praktijken....doen jullie maar wat aan de telefoon??? Heb zaterdag 1 april (was schijnbaar n grap) ook al 40min aan de lijn gehangen en na 2x te zijn doorverbonden om 17:40 weer in de wacht gezet. Ben al jaren klant van Vodafone maar ben door dit gepruts er eigenlijk wel klaar mee.
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Hof1969,

Wat balen zeg! Ik snap dat het nogal vervelend is als je eerst een goed aanbod krijgt en dat vervolgens het aanbod niet meer geldt.
Omdat ik via het forum geen aanbiedingen kan doen en niet precies weet wat er besproken is, kan ik je hier helaas hiet niet verder bij helpen.
Heb je toevallig nog enig idee met wie je gesproken hebt die keer dat je het aanbod kreeg van €27,- per maand en €28,- bijbetaling? Dan zou je de klantenservice nogmaals kunnen bellen en kunnen ze voor je kijken of ze het gesprek terug kunnen luisteren.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Indien er geen reacties meer komen, zal dit topic gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic