Jmvuong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra kosten na beëindiging van contract

Onlangs heb ik mijn vodafone abonnement beëindigd en ben ik overgestapt naar T Mobile.
Alles verliep goed, ik had met T Mobile en Vodafone contact opgenomen om te vragen dat ik geen onnodige extra kosten kan verwachten.

Beiden hadden beloofd at ik geen extra kosten krijg.
Wat dus niet waar is. Nu moet ik voor de maand april een bedrag van € 86.99 betalen terwijl ik na de overstap geen gebruik heb gemaakt van de Vodafone diensten.

Ik vind het absolute onzin dat ik na de beëindiging van mijn contract nog extra kosten moet betalen. Ik wil weten wat hier de bedoeling hiervan is en waarom ik opeens zo'n hoog bedrag voor mijn neus krijg.
5 Reacties 5
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Op uw factuur in mij vodafone kan u zien, waar de kosten voor gemaakt zijn. misschien verklaart dat iets?
Jmvuong
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat eenmalige kosten : resterende kosten tot einde abonnement en
Abonnement kosten 12 april tot 30 april

Ik vind dat dus onzin, want er werd mij duidelijk verteld dat op 11 april mijn abonnement werd beëindigd en mijn nummer overgezet werd naar T mobile.
Ik heb sinds die dag geen gebruik meer gemaakt van de Vodafone diensten.
Sterker nog, werd er op 18 april de abonnement kosten voor de maand april afgeschreven dus nu moet ik dus nog eens voor april betalen ?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Dat is inderdaad vreemd. (de kosten van 12 april tot 30 april) als uw abbonoment al afgelopen was.

Ik zou even de klanten service bellen, zij kunnen uw hier bij helpen. Hier op het forum worden zulke klachten niet afgehandeld

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we inderdaad de details helaas niet inzien. Het kan ook te maken hebben met de opzegtermijn, of de einddatum lag toch verder in de toekomst. De klantenservice kan dit wel inzien. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic