vlaadii

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet

Dag vodafone,
 
Ik heb een probleem. Ik heb namelijk blackberry blox geinstalleerd, en deze is geldig tot 23 juli. Nu is het zo dat ik er eerst 30 euro op heb gezet, en met die blackberry blox zou ik dus (30-12.50)=17.50 overhouden. Ik heb nu helemaal géén beltegoed meer over, want elke dag dat ik keek heb ik gezien dat mijn beltegoed met 1 euro verminderde. Hierdoor raakt mijn geld snel op, maar heb ik jammer genoeg ook geen internet, alleen via wifi. Als ik het mobiele netwerk aanzet, zie ik rechtsbovenin de kleine letters 'gprs'. Ik weet niet wat het betekent, maar toen ik nog wel kon internetten zag ik er 'GPRS' staan, met grote letters. Ik heb een blackberry curve 8520, en heb de batterij er al meerdere malen uitgehaald, maar deze keer heeft het niet geholpen. Andere keren was dit wél de oplossing. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. 
 
Bij voorbaat dank,
 
Vladimir
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Vlaadi, welkom op het Vodafone forum. Dat klinkt idd niet best. Helaas kan ik hier op het forum niet om de benodigde gegevens vragen om het voor je na te kijken. Ik adviseer je om contact op te nemen met de telefonische klantenservice of je vraag te stellen via onze twitter of facebook pagina. Mijn collega's helpen je graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic