jsnijderopdedij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Historie rekeningen

Hoe kan ik (betaalde) rekeningen zien die langer dan een jaar geleden zijn op de Vodafone site/app?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11868Posts
  • 3487Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi jsnijderopdedijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Rekeningen die langer dan een jaar zijn kunnen niet meer ingezien worden en als ik mij niet vergis ook niet meer uitgegeven worden door Vodafone. Wil je het zeker weten, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.

Deze info heb ik eerder al eens geschreven aan iemand anders:
De facturen blijven een jaar zichtbaar in my Vodafone om in te zien of gedownload te worden. Daarna verdwijnen ze. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice kan deze voor je opvragen.

Dit kan je doen binnen My Vodafone en dan met de chat button. Lukt het niet via de chat dan kan je altijd nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze je ook sneller van dienst zijn dan hier op de Community.

Je betaald 3.56 euro per kopie factuur. Zij kunnen deze naar je toe e-mailen of opsturen per post. Pin me niet vast aan het bedrag, maar in deze euro's kan je het wel verwachten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11868Posts
  • 3487Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi jsnijderopdedijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Rekeningen die langer dan een jaar zijn kunnen niet meer ingezien worden en als ik mij niet vergis ook niet meer uitgegeven worden door Vodafone. Wil je het zeker weten, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.

Deze info heb ik eerder al eens geschreven aan iemand anders:
De facturen blijven een jaar zichtbaar in my Vodafone om in te zien of gedownload te worden. Daarna verdwijnen ze. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice kan deze voor je opvragen.

Dit kan je doen binnen My Vodafone en dan met de chat button. Lukt het niet via de chat dan kan je altijd nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze je ook sneller van dienst zijn dan hier op de Community.

Je betaald 3.56 euro per kopie factuur. Zij kunnen deze naar je toe e-mailen of opsturen per post. Pin me niet vast aan het bedrag, maar in deze euro's kan je het wel verwachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de facturen opgevraagd?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic