Schafbv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Icoon Vodafone App

Na de laatste update voor de Vodafone App (15-08-2018) is het icoon voor de vodafone app verdwenen. Nu kan ik niets meer want het toestel zegt dat de app geinstalleerd is. Ik gebruik deze app bijna elke dag. Hoe word dit opgelost door Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Schafbv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien is het handig om eerder even te melden om welk toestel het gaat. Er zijn meerdere telefoons in omloop en bij elk systeem is het weer anders om dit te kunnen oplossen (tenminste, te trachten op te lossen). Ik weet dat als je een iPhone hebt dat je dan je telefoon even helemaal uit moet zetten en dan weer opnieuw moet opstarten. Zie hier hoe je dit kan doen voor de iPhone.

Hoe het werkt voor de Android zou ik dus niet weten, misschien dat iemand anders je dan kan helpen. Wellicht op een zelfde manier? Je kan het natuurlijk altijd even proberen... Zoek via google dan even op Hard Reset (en dan de naam van je toestel).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Schafbv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien is het handig om eerder even te melden om welk toestel het gaat. Er zijn meerdere telefoons in omloop en bij elk systeem is het weer anders om dit te kunnen oplossen (tenminste, te trachten op te lossen). Ik weet dat als je een iPhone hebt dat je dan je telefoon even helemaal uit moet zetten en dan weer opnieuw moet opstarten. Zie hier hoe je dit kan doen voor de iPhone.

Hoe het werkt voor de Android zou ik dus niet weten, misschien dat iemand anders je dan kan helpen. Wellicht op een zelfde manier? Je kan het natuurlijk altijd even proberen... Zoek via google dan even op Hard Reset (en dan de naam van je toestel).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Goede tip Energieboy
Je kunt eventueel via app (android - instellingen - apps) dan daar my Vodafone verwijderen of in de Playstore/ Appstore my Vodafone verwijderen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Steven wrote:
Goede tip Energieboy

Je kunt eventueel via app (android - instellingen - apps) dan daar my Vodafone verwijderen of in de Playstore/ Appstore my Vodafone verwijderen

Kijk, dat is voor mij weer een goede tip. Want als je een iPhone hebt en hij staat niet in beeld is het verwijderen haast niet mogelijk. Daarom is het uitzetten en dan weer aan zeker een optie 🙂
Schafbv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de tip. Het probleem is nu opgelost bij mij.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top wat fijn om te horen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic