Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Inruil oude telefoon en nieuwe aanschaffen

Beste @Cecilia  en @Energieboy 

 

Welkom gesprek skippen we even 😉 Mijn vraag meer hoe een inruil deal op de website van Vodafone gaat.

 

Ik heb gekeken hoeveel me iPhone12 standaard waarde via de In Ruin Deals is kom ik op € 283,- dat is duidelijk, maar nu, ik ben contract vrij en ik bestel een nieuwe Telefoon bij Vodafone en stuur ik dan de oude terug, of moet ik eerst de oude retoursturen dan de nieuwe. En als deze rond de € 200,- want ja als men iets vind geschat wordt, gaat dit dan van je abonnementsprijs af of wordt dit weer terug gestort op rekening.

 

Dit schept mij beetje onduidelijk, want zou fijn zijn dit van de abonnementsprijs/afbetaling telefoon af te halen.

 

Ik hoor het graag, geen haast, ben contract vrij en ik blijf ook na 23 jaar Vodafone gewoon trouw, i.c.m. Ziggo is dit gewoon de beste optie. (de goedkoopste want je krijgt met 2 personen wel Pakket en een Antivirus kado) (is dit ook nog met nieuwe contract zo.

 

Groetjes

Dave

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dave! 

Inruildeal staat los van je abonnement, daarom kan het inruilen niet worden verrekend met je abonnement en/of afbetaling van je nieuwe toestel. Het verstandigste is om eerst je nieuwe contract af te sluiten met een nieuw toestel, en dan pas je oude toestel op te sturen via inruildeals. Want ja, als je het andersom doet dan zit je zonder toestel. Controleer eerst op de website of je toestel nog een waarde heeft en beoordeel de conditie van je toestel. Op de website krijg je eerst een aanbod waarde te zien. Stuur je toestel op of lever deze in bij een Vodafone winkel. Zodra ze je mobieltje hebben ontvangen beoordelen experts de telefoon. Na deze inspectie krijg je een e-mail met de werkelijke waarde. Als de waarde overeenkomt met de door jou ingeschatte waarde krijg je het geld binnen 14 dagen op je rekening gestort. Wijkt de inruilwaarde af en ga je niet akkoord met het voorstel? Dan kun je er voor kiezen je telefoon terug te laten sturen.


Als je toestel meer dan €5 waard is, dan kun je ervoor kiezen om deze op te sturen. Je krijgt dan de inruilwaarde op je bankrekening gestort. Kan je je toestel niet vinden op de website, dan heeft je toestel geen commerciële waarde en kan je je toestel inleveren in de winkel om te recyclen. Je krijgt hier dan géén vergoeding voor.

Waar kan je je toestel naar toesturen?

Beantwoord eerst de 4 vragen, vul al je gegevens in, en print dan de verzendsticker uit. Pak je mobieltje zorgvuldig in en plak de verzendsticker op het pakket. Lever het pakket vervolgens binnen 7 dagen in bij een PostNL punt, dan weet je zeker dat het inruilaanbod nog geldt. Het pakketje verstuur je onder vermelding van het referentie nummer naar:

LIKEWIZE SERVICES/Vodafone Inruildeals,

Antwoordnummer 10234

6360 XV Nuth


Je kan het toestel ook altijd inleveren in de winkel. Dan stuurt Vodafone 'm voor je op. Je hoeft het formulier op deze website dan niet in te vullen. Je kunt hier natuurlijk wel de inruilwaarde van je telefoon opzoeken. Zoek een Vodafone winkel bij jou in de buurt. Leuker kunnen ze het niet maken, wel voordeliger 😁

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dave! 

Inruildeal staat los van je abonnement, daarom kan het inruilen niet worden verrekend met je abonnement en/of afbetaling van je nieuwe toestel. Het verstandigste is om eerst je nieuwe contract af te sluiten met een nieuw toestel, en dan pas je oude toestel op te sturen via inruildeals. Want ja, als je het andersom doet dan zit je zonder toestel. Controleer eerst op de website of je toestel nog een waarde heeft en beoordeel de conditie van je toestel. Op de website krijg je eerst een aanbod waarde te zien. Stuur je toestel op of lever deze in bij een Vodafone winkel. Zodra ze je mobieltje hebben ontvangen beoordelen experts de telefoon. Na deze inspectie krijg je een e-mail met de werkelijke waarde. Als de waarde overeenkomt met de door jou ingeschatte waarde krijg je het geld binnen 14 dagen op je rekening gestort. Wijkt de inruilwaarde af en ga je niet akkoord met het voorstel? Dan kun je er voor kiezen je telefoon terug te laten sturen.


Als je toestel meer dan €5 waard is, dan kun je ervoor kiezen om deze op te sturen. Je krijgt dan de inruilwaarde op je bankrekening gestort. Kan je je toestel niet vinden op de website, dan heeft je toestel geen commerciële waarde en kan je je toestel inleveren in de winkel om te recyclen. Je krijgt hier dan géén vergoeding voor.

Waar kan je je toestel naar toesturen?

Beantwoord eerst de 4 vragen, vul al je gegevens in, en print dan de verzendsticker uit. Pak je mobieltje zorgvuldig in en plak de verzendsticker op het pakket. Lever het pakket vervolgens binnen 7 dagen in bij een PostNL punt, dan weet je zeker dat het inruilaanbod nog geldt. Het pakketje verstuur je onder vermelding van het referentie nummer naar:

LIKEWIZE SERVICES/Vodafone Inruildeals,

Antwoordnummer 10234

6360 XV Nuth


Je kan het toestel ook altijd inleveren in de winkel. Dan stuurt Vodafone 'm voor je op. Je hoeft het formulier op deze website dan niet in te vullen. Je kunt hier natuurlijk wel de inruilwaarde van je telefoon opzoeken. Zoek een Vodafone winkel bij jou in de buurt. Leuker kunnen ze het niet maken, wel voordeliger 😁

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Dank je wel @Energieboy  duidelijk en helder antwoord. Ik ga even in overleg hiermee.

 

1 vraag, ik hoor veel klachten over de iPhone14 dat er het een en ander niet vlekkenloos verloopt, is dit 14 of de Pro/Max of is dit gewoon land der fabelen.

 

(Kan zijn dat ik zo later antwoord omdat ik even een afspraak heb, dan kom ik er vanmiddag op terug. )

 

Voor zover al super bedankt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Geen idee of er veel klachten over zijn. Vragen of je wel of niet moet aanschaffen, of advies geven welk toestel je moet kopen, doe ik niet aan. Dit is een keuze vanuit jezelf dus ik kan je daar geen advies in geven. Voor deze adviezen kan je het best langs een Vodafone winkel gaan. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

komt goed dan.

 

Nogmaals dank je wel 👍🏻😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic