Erwin1455

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL speaker

Hallo,

Ik heb onlangs mijn nieuwe telefoon besteld Samsung S8. met de JBL speaker actie. Hoe kan ik die gaan bestellen.

Met vriendelijke Groet,

Erwin
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Erwin1455,

Meer informatie over de actie en hoe je hieraan deel neemt is hier terug te vinden.

Gaat het zo lukken?
Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Erwin1455,

Is het nog gelukt om de JBL speaker te bestellen?:)
Monique54

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop voor jou dat je de JBL speaker nog ontvangt, ik heb ook voor het sluiten van de actie mijn abonnement verlengt met Samsung S8 en JBL speaker actie, stom genoeg al een kind blij gemaakt met de speaker, gister eindelijk de telefoon ontvangen, die vorige week zou komen. Maar naar de speaker kan ik fluiten, nee daar ben je te laat mee. Waarom zitten de servicedesk medewerkers bij Vodafoon niet op één lijn? Bij vorige telefoon twee jaar geleden ging het ook al mis met de actie, dat ik er toch weer ingetrapt ben.
TJoustra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Herkenbaar, wij hebben 5 december een telefoon besteld en 2 maanden later pas geleverd gekregen. Inmiddels is de actie afgelopen en wijst Vodafone naar een externe partij met een 071 nummer die op hun beurt weer verwijzen naar Vodafone omdat zij als fullfillment partij slechts uitleveren en de actie is afgelopen.

Vodafone neemt overduidelijk weer eens niet haar verantwoordelijkheid (reden waarom ik een paar jaar geleden ben overgestapt naar KPN) terwijl de oorzaak (leveringsproblemen) toch echt hun probleem is en nu de onze wordt gemaakt.

Typisch ook dat op dit bericht geen reactie volgt vanuit Vodafone!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic