JosC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT: Abonnement datum klopt niet.

op 27 juni heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd voor 2 jaar, verlengd betekend aansluitend op mijn oude abonnement, dus vanaf 13-09-2017. Echter, door de fouten in administratie is ingangsdatum van mijn abonnement nog steeds op 4 november. Dat vind ik niet acceptabel, ik heb er al twee keer over gebeld en verwacht een oplossing. Verzoeken via incidenten leveren niets op, het wordt genegeerd na dat er een keer terugkoppeling is geweest dat het terugzetten van de datum niet mogelijk is.
Ik eis dat de afspraken nagekomen/geresprecteerd worden, op deze manier gaat zowel Vodafone als Ziggo z.s.m. de deur uit. Tekortkomingen van jullie administratie intereseren mij niet, wel de gemaakte afspraken!
groet
J
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi JosC, sorry voor onze late reactie. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen het een en ander voor je nakijken en oplossen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi JosC, sorry voor onze late reactie. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen het een en ander voor je nakijken en oplossen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic