Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Kerstactie - 2 dagen onbeperkt mobiele data in Nederland voor Vodafone klanten

http://voda.fo/ne/avox6Kerst staat in het teken van warmte, gezelligheid, eten en drinken maar ook in het teken
van samenkomen met familie en vrienden. Hoe leuk is het dan om tijdens die kerstdagen geen rekening te hoeven houden met afstanden zodat je de kerstdagen echt met elkaar kunt vieren? Skype bijvoorbeeld met je familielid aan de andere kant van de wereld, stream een kerstfilm via je mobiel of luister gezellig samen naar kerstmuziek. Vorig jaar was onze kerstactie zo’n succes dat we deze dit jaar herhalen. Wij geven onze klanten dit jaar opnieuw onbeperkt mobiele data binnen Nederland cadeau tijdens de kerstdagen. In dit topic vind je alle informatie over deze actie!

Algemeen
Voor wie geldt de actie?
Wanneer geldt deze actie?
Waarom doet Vodafone dit?
Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Mag Vodafone de aanbieding intrekken?
Kan ik nu nog prepaid klant worden?

Kosten en verbruik
Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?

Netwerk
Ik heb een datablokkade. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
Geldt het aanbod ook voor video streaming, live streaming en/of hotspot?


Algemeen

Voor wie geldt de actie?
Kijk voor alle deelnemende abonnementen op de Vodafone Kerstactie pagina

Wanneer geldt deze actie?
Je doet automatisch mee en kunt van 25 december 0.00 uur t/m 26 december 23.59 uur onbeperkt gratis internetten op je mobiele toestel. De actie is geldig in heel Nederland.

Waarom doet Vodafone dit?
Omdat met kerst veel mensen onderweg zijn, maar toch van het kerstgevoel willen meegenieten, willen we al onze klanten laten profiteren van gratis onbeperkt mobiele data via ons netwerk in Nederland tijdens de kerstdagen.

Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Nee, deze actie geldt alleen voor datagebruik in Nederland via het Vodafone netwerk.

Mag Vodafone de aanbieding intrekken?
Onder bepaalde voorwaarden heeft Vodafone het recht om de aanbieding in te trekken. De voorwaarden van deze actie staan hier.

Kan ik nu nog prepaid klant worden?
Ja, koop daarvoor een Prepaid simkaart in de winkel. Dan heb je hem op tijd in huis.

Kosten en verbruik

Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Je kunt je verbruik tijdens deze 2 dagen niet in de gaten houden via My Vodafone. Ná de actieperiode kun je ook niet zien hoeveel data je tijdens de kerstactie op 25 en 26 december hebt verbruikt, ook niet op je rekening.
Ben je toch nieuwsgierig wat je gebruikt? Kijk dan via de software van je toestel, of via een datateller-app, hoeveel data je hebt gebruikt.

Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Soms duurt het even totdat het dataverbruik zichtbaar is in de app. Daardoor kan het dat je dataverbruik van 24 december, pas op 25 december zichtbaar is in de app. Je betaalt echter beslist niet voor je internetverbruik op 25 en 26 december. Er zijn dus geen extra kosten, het verbruik wordt niet in rekening gebracht en gaat natuurlijk ook niet van je tegoed af.

Netwerk

Ik heb een datablokkade. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
Prepaid:
SMS “internetgebruik aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “internetgebruik uit” naar 4000 -> blokkeren internet

Privé abonnement:
SMS “data aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “data uit” naar 4000 -> blokkeren internet

Kun je na het verwijderen van de blokkade toch niet internetten? Zet dan eerst je telefoon uit en aan en controleer en controleer je internetinstellingen.
Let op! Wil je na 26 december niet verder internetten? Zet je internet blokkade dan weer aan.

Zakelijk abonnement: Is een datablokkade door jouw werkgever ingesteld? Dan is het niet mogelijk deze voor de actieperiode te verwijderen.

Geldt het aanbod ook voor video streaming, live streaming en/of hotspot?
Tijdens de actieperiode is alle dataverkeer gratis. Op basis van de wet netneutraliteit wordt geen onderscheid gemaakt. Op basis van de voorwaarden geldt dat deelnemers die misbruik maken van deze actie van deelname kunnen worden uitgesloten, in dat geval kan hen de kosten voor het gebruik van data in rekening gebracht worden.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic