FamCalis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht - Toestel wordt maar niet bezorgt en Vodafone werkt niet mee

Mijn Klacht

Eergisteren hebben we een bestelling gedaan van een toestel met abonnement. Gister nam de bezorger van Dynalogics het toestel weer mee want de voorletter correspondeerde niet met de voorletters op het ID. Dit begrijp ik aangezien fraude voorkomt (ook al lieten we ook een uittreksel van kvk zien) . Meteen Vodafone gebeld, medewerker heeft de voorletters inmiddels aangepast en vandaag zou het toestel weer bezorgt worden.

 

Dezelfde witte bus als gister stond voor onze deur. Zonder uit te stappen en iets te zeggen - we stonden buiten op straat voor zijn bus! - reed de chauffeur weg. Verbaasd en kwaad liepen we naar binnen.

 

Kort erna ontvingen we een sms: het contract was niet aanwezig. Deze was de chauffeur blijkbaar vergeten.

 

Asociaal dat hij wegreed en ons op straat negeerde. Maar het verbaasd me niets als ik de reviews van Dynalogics lees.

 

Waar ik me wel over verbaas en kwaad over ben, is dat Vodafone met zo'n bedrijf samenwerkt en hiermee klanten dupeert.

 

Daarnaast helpt Vodafone ze ons niet: we moesten Dynalogics zelf bellen, terwijl Dynalogics telefonisch niet bereikbaar is.

 

Toen ik Vodafone weer opbelde om dit te zeggen (ik zei niets verkeerd, was wel opgewonden door de stress) hing de medewerker op.

 

Daarna belde ik weer, en deze medewerker, die wel klantvriendelijk was, had een verzoek bij Dynalogics ingediend om contact met ons op te nemen.

 

En hier moeten we het mee doen.

 

We hebben niets vernomen van Dynalogics.

 

Waar blijft ons toestel?

 

Mijn vriend heeft een telefoon en simkaart nodig, ook omdat zijn nummer wordt overgezet. Dus dubbel stress.

 

We hebben 2 lopende abonnementen bij Vodafone. Ik denk eraan deze en het nieuwe abonnement op te zeggen.

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @FamCalis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is wel een zeer vervelend bericht en het is begrijpelijk dat u een beetje boos en teleurgesteld bent over deze gang van zaken. Zoals u aangeeft, er zijn wel wat meer klachten over dit bedrijf en dat het u hier dan ook mee te maken krijgt is het niet fijn. Bij het gesprek ben ik natuurlijk niet geweest en het kan zijn dat u in het eerste gesprek toch iets anders heeft gereageerd dan in het tweede gesprek. Is niet erg, want als je graag een toestel wilt hebben dan begrijp ik zeker dat je boos kan worden als een chauffeur weggaat zonder even iets te melden aan jullie zelf (misschien schaamte, maar dat is niet erg, het is menselijk en dat had die dan persoonlijk kunnen zeggen). 

Persoonlijk vind ik het altijd jammer als iemand zegt nog meer abonnementen te hebben en te willen opzeggen als het even mis gaat. Er vanuitgaande dat uw lopende abonnementen wel voldoen en daar geen problemen mee zijn. Ik zelf kan niet zoveel voor u doen omdat ik ook een klant ben maar wil u natuurlijk wel helpen. Is er een melding gemaakt van uw status is My Vodafone? In My Vodafone vind je al je bestellingen en de status ervan onder Service. Kom je er niet uit dan zou je kunnen bellen met 0800-0560 en daar vragen waar het toestel blijft. 

Ik zal nog even aan @Cecilia vragen of ze je hiermee ook kan helpen. Ze is werkzaam bij Vodafone en heb haar naam genoemd, dan weet ze dat we haar om hulp hebben gevraagd 😉😊

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

FamCalis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee hoor, wij hebben niets tegen de chauffeur gezegd wat als vervelend of wat dan ook gezien kan worden,  dit heb ik ook nergens gezegd, daar gaat u nu van uit. Als u ons bericht goed leest, dan leest u dat het andersom is: de chauffeur heeft ons naar behandeld. Wel hangen we de hele dag aan de telefoon met vodafone die ons niet helpt, en daar worden we wel heel geirriteerd van.  We hebben nog steeds geen toestel.

 

Dynalogics is ons contract kwijtgeraakt. Volgens hun medewerker moeten deze opnieuw uitgeprint worden.  Ze zouden vandaag contact met ons opnemen (hadden ze Vodafone medewerker toegezegd), maar dat is niet gebeurd, ik moest hen net weer zelf achterrna bellen. Onze case is nu volgens hen op onderzoek gezet. Ze weten niet wanneer we een nieuwe afspraak kunnen maken. Maar dat willen we niet eens meer. 

En we vinden geen status in onze vodafone. In welk account? We hebben geen account voor dit nummer. Net als dat we geen bestelnummer (die heeft uw collega net over de foon aan ons gegeven) via de mail van jullie hebben gekregen .

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @FamCalis 
Even terug komen op uw eerste stukje van uw bericht. Ik doel hier ook niet op het gesprek dat u zou hebben gehad met de chauffeur maar het gesprek met de klantenservice. Ik schrijf er duidelijk dat ik het ook vreemd vind dat de chauffeur niet eens even liet weten dat hij niets kon doen en er vandoor ging. Waarschijnlijk niet helemaal gelezen zoals ik het bedoelde, ik bedoelde namelijk dat ik niet bij het gesprek ben geweest welke u over de telefoon heeft gevoerd. 

Ik heb in mijn bericht Cecilia er al bij geroepen en die zal met jullie mee kijken omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone. Het zijn dan ook niet mijn collega's die u aan de lijn heeft gehad, maar die van Cecilia. Misschien dat u vanavond nog een mail of belletje ontvangt van Vodafone of Dynalogics en dan helpen die u verder.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @FamCalis, welkom hier!

De start van je nieuwe abonnement gaat zeker niet van een leien dakje. Als ik je gegevens erbij pak, dan begrijp ik uit het contact met mijn collega dat er een verzoek bij Dynalogic is ingediend om het af te melden zodat het vervolgens op de juiste gegevens opnieuw aangevraagd kan worden. Mijn collega van de afdeling 'Status Order' zou dit in de gaten houden. 

Helaas hebben we via de Community geen inzage in de levering of status van bestellingen. Enkel en alleen de afdeling 'Status Order' heeft deze inzage. Het spijt mij dan ook enorm dat ik je via deze weg geen concreet antwoord kan geven. Ik wil je dan ook vragen om nogmaals even contact op te nemen met de afdeling Status Order via 0800-0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic