Ela_Den_Haag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht omzetten abonnement van Scherp naar Red...

Hoe moeilijk kan het zijn? Hieronder verhaal van ellende vanwege een fout door Vodafone.
En ellende voldoende door te bellen, mailen, langs winkels en dan ook nog torenhoge rekeningen (plm. € 600,-) die niet terugbetaald worden.

Op 14 maart voor mijn schoonzus netjes abonnement omgezet van een Scherp naar Red onbeperkt bellen.
Beiden aanwezig winkel Spuistraat Den Haag. Getekend blij naar huis. Na paar maanden meldt mijn schoonzus dat er heel veel geld van haar rekening is gehaald door Vodafone. Ze checkt dit gewoon niet vaak.

  • Maart 77,-
  • April 250,-
  • Mei 107,-
  • Juni 170,-
Ik bellen naar Klantenservice: Ah, het is niet omgezet. Gaan we regelen, maar moet per e-mail. Scan de rekeningen in (??) en het contract.
Ik begeleidend mailtje gestuurd en de boel ingescanned. Waarom een raadsel, zij wist wie we waren dat zij een fout hadden gemaakt etc. toch moest ik dit doen.
Na aantal dagen reactie: naar de winkel. Ben ik daar: U moet met uw schoonzus komen.
Ik geef aan: voer gewoon het contract uit wat is getekend. Als het andersom was geweest dan had Vodafone de openstaande bedragen gewoon van haar rekening afgeboekt. Maar nu gaat het om geld VAN Vodafone TERUGkrijgen. Haar geld!

Enfin, wij nog geprobeerd bij een andere winkel (haha, nee meneer ...). Op mijn vrije dag naar centrum Den Haag, parkeergarage betaald. Aldaar: ‘Alles wordt geregeld’…jaja, ik kreeg nog kopie van de mail aan de BackofficeConsumerRetention en distributieservicesspecialadmin. ‘Whatever that me be’ & gebeurt weinig.
Na 3 weken stuur ik rappel mail. Niets.
Viel nu een creditnota van mei in de bus. Gelukkig da's 1. Maar verder weten we niets.

Wat een enorm gedoe en nog steeds (bijna) geen resultaat! En wat een primitief systeem dat je naar een fysieke winkel moet en dan ook nog eens diegene waar je hebt getekend. En dat voor een Telecombedrijf. En wat een terugkoppeling of excuses voor het gezeik.

Ik vind dat wij ons -al 'klant' steeds heel coulant hebben opgesteld, coulance vanuit Vodafone is mi. op zijn plaats.

Ik stel voor:

  • Per direct herrekening en restitutie openstaande bedragen.
  • Dus NIET verrekening met abonnementsgeld, want dan zijn we met 600,- jaar verder!
  • Coulance door abonnementsgeld van de verkeerd in rekening gebrachte maanden kwijt te schelden of iets vergelijkbaars.

Ik hoop spoedig de status te vernemen en vooral wanneer het geld op betreffende rekening staat.
Of moeten we dan echt eerst een klacht indienen? En op alle fora posten?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo @Ela_Den_Haag

Het forum is geen plek om individuele klachten te plaatsen. Ofja, plaatsen mag natuurlijk wel maar er is hier niemand die jouw klacht in behandeling kan nemen. Dit is namelijk geen klantenservicekanaal maar een plek waar klanten elkaar met vragen kunnen helpen.

Je kunt deze klacht naar onze klantenservice sturen via het feedbackformulier op onze site: www.vodafone.nl/feedback. Ook zijn wij 24/7 bereikbaar via de chat, Twitter en via Facebook.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic