Ingrid Koot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over Vodafone

Goedemiddag,

Ik heb een klacht, deze is te vinden in mijn dossier.
Ik heb er nu genoeg van, en geef het nog een keer de kans om het telefonisch met mij op te lossen.

Ik ben al klant vanaf de eerste dag dat jullie bestonden en heb al heel veel abonnementen op mijn naam gehad.
Maar nu ben ik echt teleurgesteld in Vodafone.
Bel mij terug anders zet ik morgen het hele verhaal op mijn en mijn man zijn facebook tijdlijn en vraag het iedereen te delen!!!

Grt Ingrid Koot
Almere
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ingrid Koot
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend om te vernemen dat je teleurgesteld bent in Vodafone. Echter, dit is een klanten helpt klanten Community en zijn er hier geen Vodafone medewerkers die je antwoord kunnen geven. Je zal daar echt voor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten met een medewerker.

Je kan ook nog een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Daarin kan je je klacht beschrijven en aangeven dat je wilt dat Vodafone dit oplost. Dan heb je de juiste mensen en die kunnen je helpen. Vervelend dat ik het je zo moet melden maar je hebt sneller iemand aan de telefoon via bovenstaande wegen dan via hier op de Community.

Waarom geen personeel van Vodafone die je helpen via de Community?
Dit gaat om de nieuwe privacy wetgeving en kunnen daarom op de community niet helpen. De klant, in jou geval, zal zelf contact moeten opnemen met de klantenservice van Vodafone om dit op te lossen. Hier op de community kunnen alleen klanten elkaar helpen en dat kan ik jammer genoeg niet, anders had ik het wel voor je gedaan.

Mijn advies, stuur een bericht via Twitter en/of Facebook (privé bericht) en dan zal er zeker naar je geluisterd worden.
Ingrid Koot
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay, inmiddels al een email gestuurd.

iig bedankt voor het antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er een mail is gestuurd, ga ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic