Yes23

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht vodafone garantie/ service

Ik heb 29 november een klacht ingediend en zou binnen tien dagen een reactie krijgen, maar helaas tot nu toe nog geen reactie, je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook de reden waarom ik weg ging bij t mobile en als het zo door gaat ga ik hier ook weg en stap ik over naar een andere provider
28 Reacties 28
zakah85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IK BEN NIET DE ENIGE ZO TE ZIEN. ALS MIJN PROBLEEM NIET GOED OPGELOST WORD GA IK EEN FB PAGINA OPENEN VOOR MENSEN DIE BENADEELD EN SLECHT GEHOLPEN WORDEN DOOR AL DIE MILJARDEREN BEDRIJVEN. IK HEB OOK AL MEERDERE MALEN CONTACT MET ZE GEHAD MAAR AFGLOPEN WEEK EN DEZE WEEK WAS GEWOON TOPPUNT. MIJ EEN VERLENGING AANSMEREN EN VERVOLGENS ALLES FOUT DOEN, BEHALVE HET VERLENGEN VAN HET ABONNEMENT, MAAR DE LEVERING VAN HET TOESTEL EN DE AFTERSALES SERVICE IS ROND UIT BAGGER! Donderdag gebeld om op te zeggen, dit vanwege de frustraties gedurende de looptijd van het abonnement. Dit ging om het volgende; abonnement afgesloten met htc sensation xl. toestel na 2 maanden kapot, ter reparatie aangeboden dus toestel 3 weken kwijt geweest. daarna heeft dit zich echt waar, jullie kunnen het nakijken nog 3x plaatsgevonden. totaal 4x3weken is 12 weken mijn toestel kwijt van de eerste 7 maanden van het abonnement. m.a.w. ik had net zo goed een sim-only kunnen nemen dat was goedkoper geweest. vervolgens een samsung s2 als nieuw toestel gekregen wat weer kapot is gegaan. heb toen maar een samsung galaxy tab 2 gekocht om toch gebruik te kunnen maken van mijn abonnement en ik het heen en weer gaan naar de vodafone winkel zat was. na verloop van tijd ook een ander toestel gekocht. een alcatel one touch star (zeer traag en slecht toestel). dus afgelopen donderdag bellde ik om op te zeggen. Er werd mijn een bod gedaan wat enigszins interessant klonk dus op in gegaan. Orderbevestiging die ik die donderdag zou krijgen kreeg ik niet. Dus belde vrijdag om hierom te vragen en het adres te wijzigen. Vervolgens word dit niet goed doorgevoerd waardoor het toestel naar oude adres werd verstuurd wat een leeg huis is. Maandag Vodafone gebeld om te vragen wat mis ging (dus me verhaal gedaan) Postnl gebeld, toestel kon ik niet meer ergens ophalen omdat deze retour ging. Vodafone weer gebeld, weer me verhaal gedaan, werd in de wacht gezet en er werd opgehangen en dit heeft echt nog 4 keer plaatsgevonden gisteren. mijn verhaal is al niet kort en om dat elke keer weer te vertellen is echt irritant, vooral omdat ik telkens doorverbonden werd of in de wacht werd gezet maar uiteindelijk er in me oor opgehangen werd. uiteindelijk werd me gevraagd om deze week weer te bellen om te kijken of het toestel terug is. Vodafone maakt fouten en ik moet hier alsnog achteraan blijven gaan. vandaag tot 2x toe weer mijn verhaal gedaan. 1x werd er weer zomaar opgehangen de 2e keer vroeg ik mevrouw waarom er geen ene keer werd teruggebeld om dit op te lossen. Mijn nummer is bekend bij jullie. die mevrouw LESLEY, zou mij terug bellen als dit zich weer voor zou doen MAAAAR IK WORD GEWOOON NIET TERUGGEBELD!!!!!!!!!! Dit is echt zeer frustrerend en als dit niet op een nette manier opgelost word hoef ik heel dat abonnement niet, kan mijn geld bij meerdere provider kwijt.....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey beiden,

Dat zijn nogal wat klachten en ik snap de frustratie als er zoveel mis gaat. Het is wel zo dat een nieuw toestel pas verstuurd kan worden als het andere terug is bij ons. Over een paar dagen wordt hij gewoon naar het juiste adres verstuurd en dan kun jij eindelijk van je toestel genieten.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer contact opgenomen, werd gezegd vandaag of. Morgen nemen ze contact met je op, die kans krijgen ze nog anders stap ik over en gelukkig zit ik in die positie, mijn abonnement loopt 27 januari af en als ik niet serieus genomen word ben ik weg en dan nooit meer vodafone.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou gisteren of vandaag gebeld worden, gisteren is dat niet gebeurd en vandaag nog steeds niet. Dus ik ben benieuwd of ze dit keer hun afspraak na komen, ik ga ervanuit dat het niet gebeurt zoals gewoonlijk.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus zoals verwacht afspraak niet nagekomen, ik heb zelf nog via de chat contact opgenomen en zou met de desbetreffende afdeling doorverbonden worden, maar nee hoor ze hebben de chat verbroken en heb niets meer van hun vernomen. Dat noem ik nou service van vodafone
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag gebeld met de klantenservice, en echt waar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, en werd een paar keer verkeerd ingelicht door de klantenservice en ze hebben twee keer de verbinding verbroken. Dus heb ik drie keer moeten bellen en het kost elke keer 45 cent. Ik vind de gang van zaken echt jammer. Vodafone is goed, maar als je een probleem hebt of een klacht dan zijn ze niet thuis en dat is echt jammer
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Yes23,

Jammer dat het zo gegaan is. Wellicht is het toch handiger als je even contact met ons opneemt via onze facebook of twitter pagina. Hier kunnen we aan de hand van je gegevens nakijken wat er precies aan de hand is.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen Facebook en doe niet aan Twitter, maar niet om het e.a. Ik heb genoeg gedaan, maar vodafone gaat daar heel erg laks mee om. Ik heb het al eerder gezegd dit is echt laatste kans. Ik heb mijn klacht opnieuw gestuurd en daarbij heb ik een offerte aangevraagd bij een andere provider. Dus het is een kwestie van wie het eerst reageert. Als die ander provider met een goede aanbod komt ben ik weg bij vodafone. Dat heb ik duidelijk gezegd tegen die medewerker van de klanten service, maar blijkbaar geven ze daar niets om.
ForumCrew

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap dat je teleurgesteld bent, ik ga ervan uit dat we toch de eerste zullen zijn!
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat bedoel je met de eerste zijn
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bedoelt dat vodafone als eerste reageert, toch moet ik je teleurstellen een ander provider heeft al gereageerd en dat is toch jammer of niet. Tot drie weken geleden zou ik iedereen vodafone aanbevelen en dat meen ik echt, maar nu is mijn beeld totaal veranderd. Ik had zelfs mijn vrouw overgehaald om over te stappen naar vodafone, maar na wat er gebeurd was zei ze nee hoor ik blijf liever bij t mobile. Ik hoop dat ze mijn klacht serieus nemen. Ik hoef niet weg en wil eigenlijk ook niet weg, maar de gang van zaken en de behandeling van de klantenservice dwingt mij om dat te gaan doen.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Met opstappen bereik je net zo min iets. Als dit probleem zich voordoet bij T-Mobile ben je weer net zo ver.

Een klacht indienen via forum, telefoon of e-mail heeft vaak geen zin. Wil je een klacht indienen kun je dit altijd het beste schriftelijk doen. Dit gaat n.l. direct naar de klachten afdeling. Alle klachten ingediend via andere methodes komen bij de klantenservice en deze zijn altijd zeer beperkt in hun kunnen. Ze kunnen luisteren, maar alle andere dingen zullen ze in overleg moeten doen met andere afdelingen.

Dat ze niet terugbellen is natuurlijk niet netjes (associaal), maar vergeet niet ... je bent niet de enigste klant. Had je, je klacht direct schriftelijk kenbaar gemaakt dan had je één vast contactpersoon gehad die alles volledig voor je had onderzocht en je ook uit coulance dingen kan toezeggen "en deze ook werkelijk nakomen".

Je kunt uit frustratie je contract dan wel ontbinden, maar wie zegt dat je bij een andere telecom provider beter af bent? Zolang je daar nog geen aanspraak hebt hoeven maken op reparaties van toestellen, is het natuurlijk appels met peren vergelijken.

Je bedoelt dat vodafone als eerste reageert, toch moet ik je teleurstellen een ander provider heeft al gereageerd en dat is toch jammer of niet. Tot drie weken geleden zou ik iedereen vodafone aanbevelen en dat meen ik echt, maar nu is mijn beeld totaal veranderd. Ik had zelfs mijn vrouw overgehaald om over te stappen naar vodafone, maar na wat er gebeurd was zei ze nee hoor ik blijf liever bij t mobile. Ik hoop dat ze mijn klacht serieus nemen. Ik hoef niet weg en wil eigenlijk ook niet weg, maar de gang van zaken en de behandeling van de klantenservice dwingt mij om dat te gaan doen.
Ik zou eerst eens rondkijken op internet en deze kwestie vergelijken bij andere providers. Ik weet n.l. zeker dat er ook veel mensen zijn die jou ervaring met Vodafone, juist hebben met andere aanbieders. Rest dan alleen de vraag, heb je het ervoor over om die gok te nemen met alle kosten etc. als gevolg ?!

Mijn advies hierin is:
Neem toch even contact op via Twitter of Facebook, vul anders eventueel het klachten formulier in dat zich bevind op de website van Vodafone. Stuur tevens een schrijven naar Vodafone waarin je alles duidelijk uitlegt. En dat je voor de periode waarin je niet kon bellen en hinder ondervond een tegemoetkoming wenst of anders het contract en de verlenging wilt ontbinden.

Bij de klachten afdeling zelf, zullen ze alle contacten etc. nagaan en kijken wat de klantenservice heeft achtergelaten. Als blijkt dat hierin iets verkeerd is gegaan, zal Vodafone dit meenemen in de vergaderingen om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Veel mensen vergeten n.l. dat er mensen werken, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar als niemand de moeite neemt deze ook via de juiste weg kenbaar te maken zal dit ook nooit veranderen.
------
- Ik werk niet bij Vodafone of enige andere telecom aanbieder, internet provider etc.
- Mijn ervaringen met klantenservice, diensten en producten zijn zeer divers.
- Advies is altijd: Klagen mag, klachten hebben ook... dien ze echter ook altijd schriftelijk in zodat er ook werkelijk iets aan gedaan kan worden. Vaak heb je dan ook een kans op een financiële tegemoetkoming of tussentijds contractsontbinding.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
op sommige punten heb je zeker gelijk. Ik heb mijn klacht ingediend via de klachtenformulier op de site, maar tot nu toe hebben ze nog steeds niet gereageerd. Ik heb het gedaan via de officiële weg, maar zelfs dat heeft niet geholpen. Dan bel ik de klantenservice om te vragen hoe het zit met mijn klacht dan krijg je ' echt waar ' iemand aan de lijn die niet eens luistert en zosnel mogelijk van je af wil. Het enige wat zo n ieman zegt is ` ik kan je niet helpen. Verbind me maar met iemand die me wel kan helpen. Vervolgens vraag ik naar zijn naam en wat krijg ik dan te horen, nee en als ik vraag waarom hij dat niet doet dan verbreekt hij de verbinding. En zo is het een paar keer gegaan en denk ik bij me zelf, zolang het goed gaat is er niets aan de hand , maar als het fout gaat dan heb je niets aan de klantenservice.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik vind het rot dat je via het Feedback formulier nog steeds geen reactie hebt. Heb je wel een incidentnummer gekregen door een automatisch antwoord nadat je hem stuurde?
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat heb ik wel gekregen, maar dat was meteen en een paar weken later heb ik dezelfde klacht doorgestuurd en het oude incidentnummer vermeld , maar tot nu toe nog steeds niets.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je per privébericht naar het ForumCrew account het incidentnummer, naam, adres, klantnummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je rekening nummer sturen en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?

Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb genoeg gewacht en heb nu mijn abonnement opgezegd, misschien dat ze nu wel reageren waarom ik mijn abonnement heb opgezegd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is jammer om te horen. We hadden het graag nog voor je willen nakijken en je ermee willen helpen. In ieder geval excuses voor het ongemak.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar wilden ze dat niet bij de klantenservice, maar zelfs de klachtenafdeling heeft er nog steeds niet op gereageerd. Ik wil zeker niet iedereen over een kam scheren, maar ik zou heel wat gesprekken tussen klanten en de klantenservice opnieuw beluisteren en dan komen jullie erachter hoe onvriendelijk ze te werk gaan. Ze hebben gewoon geen zin om te werken lijkt het, maar niet allemaal moet ik toegeven. Klant is koning is passé bij vodafone. Ook met verlengingen moet ik toegeven dat t mobile haar klanten beter behandelt, maar dat wil niet zeggen dat de klantenservice daar geweldig is, dat kan ik niet beoordelen. Een tip voor vodafone is een andere koers gaan varen anders gaan jullie heel veel klanten verliezen. Ik ben niet de enige die dat denkt, ik heb de laatste tijd heel wat gelezen hier op jullie forum en wat ik tegen ben gekomen is echt niet positief. Maar er werken heel wat mensen die hun best doen om goede service te leveren, maar die zijn weer afhankelijk van andere die hun taken niet uitvoeren en daar kun je niet tegen vechten. Jammer, jammer en ngo's jammer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic