StefanVD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice drijft tot wanhoop

Om klant te mogen worden van Vodafone met 2 en iets later 3 abonnementen schijnt zeer zeer moeilijk te zijn.
Ik wordt via jullie diverse medewerkers verkeerd geadviseerd, iedereen spreekt elkaar tegen, toezeggingen mbt terugbellen wordt niet nagekomen tot 2x toe. Echt dramatisch. Om iemand te spreken die echt snapt wat klanttevredenheid is, die mijn dossier zou oppakken en zou zeggen "sorry voor alle ellende maar ik ga het regelen en ik contact u zelf" is te moeilijk. Ik moet maar bellen bellen bellen, wachten wachten en nog langer wachten 24x mijn verhaal uitleggen Ik ben er zo klaar mee dat ik alles wil stopzetten en maar bij KPN wil blijven... Uit ellende, omdat Vodafone het niet geregeld krijgt. Hoe triest is dat.... Maar omdat er zo vaak geklooid is ben ik nu buiten de wettelijke bedenktijd met dat ene nummer wat wel goed gegaan is en moet er een specials aanvraag gedaan worden. Dit gaat weer niet goed komen. Never nooit meer, helaas ook impact voor mijn Ziggo abonnement want voor mij was het voordeel 1+1 is 3.
14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi StefanVD
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een vervelende ervaring, gelukkig ken ik wel een andere ervaring toen ik over ging naar Vodafone. Snap eigenlijk ook niet waarom je van het kastje naar de muur bent geholpen en dat ze ook nog eens dingen beloven die ze niet nakomen. Snap er dan ook helemaal niets van en het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en ik je als klant niet kan helpen. Al had ik het graag willen doen!

Maar ik kan je wel advies geven en dat is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone via een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Ik heb zelf ook eens iets gehad en daar ben ik prima geholpen. Misschien lukt het je daar wel om verder te komen c.q. wel goed geholpen te worden. Deze mensen kunnen direct in het systeem van Vodafone en je dan wel helpen? Het is te proberen!

Nu is er wel een moderator, Steven, en die is werkzaam bij Vodafone. Misschien dat hij je nog kan helpen om er naar te kijken. Dan moet je alleen wel even wachten omdat hij niet elke dag online is op de community. Volgens mij morgen weer, maar zeker ben ik niet. Dus je kan het nog proberen via Facebook of Twitter en anders hoop ik dat die er morgen is en je bericht hier leest.

Het is altijd erg vervelend als je zelf niets kunt doen en tegen een muur staat gedrukt. Wel goed dat je het hier schrijft want Vodafone leest wel alles dus dan kunnen ze daar wat mee doen. Maar het blijft gewoon vervelend en toch hoop ik een beetje dat iemand het zo goed voor je kan oplossen dat je de problemen achter je kan laten en tevreden verder kunt gaan bij Vodafone. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi StefanVD

Welkom op de Community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Het is absoluut niet onze bedoeling om jou dit gevoel te geven. Ik ben het helemaal met je eens dat als mijn collega's toezeggen om je terug te bellen, dat dit ook nagekomen moet worden. Dit is niet waar VodafoneZiggo voor staat.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor!

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn directe collega's via Facebook of Twitter?
StefanVD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het advies opgevold van Energieboy. Ik heb contact gezocht per messenger met verzoek mij terug te bellen
Dat was om 17.45u
23.49u reactie van *****
Op mijn vraag of ik teruggebeld kan worden morgen of erna is het antwoord: "Het spijt me, maar die mogelijkheid hebben we niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat we dit schriftelijk ook kunnen beoordelen. "
OK, dus ik kan dus niet met iemand praten, dus iemand belt mijn nummer en ik pak op en we bespreken alles samen... Nee, dat kan niet bij Vodafone. Sorry, maar zelfs mijn neefje van 4 jaar kan een nummer bellen !
00.14u Heb ik alle info gestuurd naar jullie collega ******
01.00u Ik heb de computer maar uitgezet want geen reactie.
07.54u Collega ****** contact mij om zoals voor de 94e keer het riedeltje geb datum, huisnummer, adres, 4 cijf bank rek. door te geven
07.54u Gegevens doorgegeven
08.50u De 3e collega is aan de beurt... ****** deze keer. Hij vraagt of het klopt dat ik een 2e nummer wil toevoegen als red together extra aan een ander red together abonnement die per 26-09 in gaat (ook een nummer van KPN).
08.54u Ik geef aan dat het idd klopt, wat ****** aangeeft, dat wil ik.
09.16u......... Ik wacht nog steeds aan de keukentafel achter de laptop tot er weer een seintje komt dat ik als klant een reactie mag krijgen van Vodafone.

Waarom doe ik zoveel moeite ? Ik ben bang dat cancellen van het ene wat wel goed gegaan is weer heel veel headaches oplevert en dat ik dan thuis het gezeur aan moet horen als er een dag geen mobiel is.
De combi Vodafone Ziggo zou top moeten zijn maar hier thuis kunnen we het woord Vodafone niet meer horen....
En dan te bedenken dat ik mij 2 jaar wil commiteren aan Vodafone startend met 2 nummers en later met 1 erbij.
Er is toch wel iemand binnen Vodafone die snapt hoe gefrustreerd ik ben Als je weet hoe vaak ik al aan de lijn heb gehangen, hoe vaak ik gechat heb etc etc, BEL MIJ GEWOON TERUG EN REGEL HET ! Ontzorg de klant, nu krijg ik alle Vodafone Computer problemen etc om mijn oren, dat interesseert mij niet. Mijn vraag is echt heel heel simpel. Maar het champions league team van Vodafone achter de telefoon kan het niet voor elkaar krijgen. Ja dan blijven we met wachttijden zitten van 20 minuten Als alles zo behandeld wordt als bij mij, dan ben je problemen met problemen aan het oplossen. Zo verschrikkelijk klaar mee. Gaat tegen al mijn principes in dat ik alsnog probeer het te laten werken Alsof ik er doorheen probeert te komen om de laatste kaartjes van de champions league finale te bemachtigen, ja dan doe je moeite. Maar om lid te mogen worden van Vodafone....


Moderator edit: namen collega's verwijderd ivm privacy
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We vragen inderdaad de gegevens. Dit zijn wij zelfs verplicht. Dit is op het oog van privacy. Als je het al zo vaak hebt medegedeeld kan ik mij voorstellen dat het vervelend is StefanVD
Echter moeten wij het vragen. Via Social Media worden de berichten op volgorde beantwoord en proberen wij binnen het uur te reageren. Hierdoor kan het zijn dat het even duurt voordat je een reactie hebt.

Ik heb de namen van de collega's verwijderd ivm hun privacy.
Helaas hebben wij geen mogelijkheid om een terugbelverzoek in te dienen voor collega's.
Daarnaast heb ik begrepen dat wij wachten op de sms verificatie.
StefanVD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, Als jij mij wilt helpen, ga dan niet praten over een privacy beleid met die paar vragen, kijk eens naar het hele proces hoe het gaat. Dat kan je een computer ook laten doen, standaard antwoorden geven

De essentie is iets heel anders...
Hoeveel mensen moeten bezig zijn met mijn case ?
Kan er niet 1 iemand na al deze issues mij bellen en dit oppakken ?
Het zou fijn zijn als jij zoveel impact kan geven dat er gewoon iemand belt met excuses en iemand die mijn probleem gewoon oplost.
Stop maar met reageren ajb, ik probeer eruit te komen met de messenger. Chat en Bellen hebben niet gewerkt
Oh oh oh wat is het druk bij Vodafone... Klantje wacht wel tot er iemand tijd heeft.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij ieder kanaal zijn wij het verplicht dit te vragen. Daarnaast zijn wij aan het wachten op jou voor de sms verificatie.
Zoals hierboven al uitgelegd hebben wij niet de mogelijkheid om een belverzoek in te dienen.
Via social media of hier wordt het gesprek gevoerd via dit kanaal.

Mijn collega helpt je graag verder! Maar hij heeft wel de juiste gevraagde informatie nodig.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
hansstaring wrote:
Geef het maar op, echt !

Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Weet wel dat het nu de neus uit komt bij de topic starter, maar om nu de handdoek in de ring te gooien. Hoop een beetje dat Steven iets heeft kunnen verduidelijken. Snap alleen de sms verificatie niet helemaal, wie moet die geven? Misschien dat Steven dit iets meer kan verduidelijken.

Stug doorzetten en zeker achter een compensatie aangaan voor alle moeite die je ervoor hebt moeten doen!!
hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft geen zin, Ze willen geen nieuwe klanten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
hansstaring wrote:
Heeft geen zin, Ze willen geen nieuwe klanten.

Snap dat je zelf ook iets hebt met de klantenservice, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het bij niemand goed kan gaan cq verholpen kan worden, wat er fout is gegaan. Daarnaast wil je je eigen probleem niet melden dus is het lastig om te helpen. Maar op je eigen topic heb je het opgegeven, prima natuurlijk.

Daarom wil ik toch deze topic starter een hart onder de riem steken en hoop dat het probleem toch opgelost kan worden. En ik weet, ben altijd positief, maar daar hoop ik bij Vodafone wel altijd wat mee te bereiken. Ook voor de klanten die problemen hebben.
hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, dan moet je toch het forum beter lezen.
ALLE topics
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
hansstaring wrote:
Nou, dan moet je toch het forum beter lezen.
ALLE topics

Ik begrijp dat je zelf teleurgesteld bent en dat het allemaal niet vlekkeloos gaat.
Daarom is ook de Community, misschien dat we elkaar kunnen helpen en/of een moderator.
Maar goed, verder wil ik hier op deze topic niet ingaan want daar heeft de TS geen voordeel aan.
Dit is afdwalen van de problemen van de TS en dat wil ik liever niet. Hou ik het liever op jou eigen topic.

StefanVD - ik hoop dat er toch een oplossing komt en dat ze je kunnen helpen.
Please, geef nooit op!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
StefanVD is het inmiddels opgelost voor je?
hansstaring ik wil je vriendelijk verzoeken om niet in ieder topic te gaan reageren met dit soort leuzen. Ik begrijp dat het niet fijn is als er iets niet goed gaat. Maar om dit soort reacties in meerdere topics te posten, heeft geen zin.
StefanVD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Steven. Ik merk dat jij de persoon bent die op de community moet zorgen dat het lekker positief blijft. Wat jij bagatelliseert is het feit dat een overstap van KPN naar Vodafone mij belachelijk veel tijd en energie kost, gewoon niet normaal. Een fatsoenlijk belletje met begrip en goede oplossing vanuit een hoger persoon als de klanten aan de 0800 lijn is te lastig blijkbaar.
Ik heb zondag dus nagenoeg de gehele dag op de messenger gezeten. Mijn antwoorden waren binnen 4 minuten continue. Maar antwoord van de messenger-persoon van vodafone duurde en duurde. Lag helaas ziek op bed en had niets beter te doen, maar slaat helemaal nergens op. Ik denk dat ik om 17u gesprek beëindigt heb en ben gaan bellen met een super vriendelijke dame, haar naam zal ik niet noemen vanwege de privacy. Zij ging mij terugbellen de dag erop, zoals eerder 3 andere mensen mij toegezegd hadden. Op de een of andere manier had ik bij deze dame een heel positief gevoel, echter de dag erop rond afgesproken tijd niets gehoord.... Heb opnieuw contact gezegd en was gelukkig dat ik een zeer zeer aardige jongeman aan de lijn kreeg. Het totale gesprek incl doorverbonden andere vriendelijke man heeft 1u en 15 minuten geduurd. Is het opgelost ? Nou nee. Nog steeds geen bevestiging ontvangen en helderheid dat het meenemen van een 2e nummer gaat lukken. Maar goed, sluit dit topic hier maar af want dit is allemaal zonde van de energie, is ook mijn laatste bericht hier. De collega aan de telefoon maandag jl heeft het hele verhaal erin gezet zodat iedereen het kan lezen als ik bel want heb ondertussen denk ik 10x het verhaal moeten uitleggen..., Ik kreeg gedurende het wachten bij de vriendelijke jongeman een wisselgesprek die ik oppakte, was Vodafone want zou teruggebeld worden. Niet de dame die zondag zo vriendelijk was en mij ging terugbellen maar een andere man... Tsja, afspraken nakomen is zo moeilijk Terugkrabbelen kan niet meer helaas, zit bij vodafone vast omdat 1 nummer wel liep en ik was buiten bedenktijd en bij KPN was proces mbt afkoop contract voor het 2e nummer in het werk gezet dus terugdraaien gaat daar weer issues opleveren. Als het eenmaal geregeld is zal ik geen last meer hebben, prima. Maar wat Vodafone hier doet is zo verschrikkelijk kansloos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor je terugkoppeling. Als iets niet positief is, mag dit zeker gezegd worden! Dit is feedback wat ik weer intern kan aankaarten.
Maar wat ik wilde zeggen is, dat de reacties tussendoor in dit topic, niet van toegevoegde waarde is aan jouw issue.
Ik ben helemaal met je eens dat het direct opgepakt dient te worden en als dat niet lukt er gezorgd voor moet worden dat er een oplossing komt. Tevens als er afspraken gemaakt worden om terug te bellen, moet dit zeker nagekomen worden. Dit zal ik intern ook aankaarten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic