skippie

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Kortings actie voor Zeeland

ik ben momenteel aan het kijken om mijn abonnement wellicht te verlengen. Nu zie ik dat ik icm. ziggo 9 euro goedkoper per maand uit ben voor het zelfde aantal MB's (RED met 20GB vs RED SUPER met 20GB) zonder Ziggo combinatie.
nu is het zoals bekend ONMOGELIJK om in zeeland Ziggo te krijgen (anders had ik daar wel voor gekozen) Wat voor een compensatie bieden jullie de zeeuwse klanten aan die onmogelijk deel kunnen uitmaken van deze actie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het blijft natuurlijk altijd vervelend als je als klant niet meer kan krijgen aan korting dan je zou willen. Begrijp dat je er van zit te balen dat mensen met Ziggo wel korting krijgen en Dubbel data maar dat jij het niet krijgt omdat je gewoon geen Ziggo klant kan worden.

Ik denk dat je voor dit moment gewoon echt pech hebt wat betreft het aanmelden via de website. Maar misschien helpt het als je de klantenservice een belletje geeft en/of via My Vodafone chat de vraag neer legt. Wie weet kunnen ze achter de schermen wel iets voor je betekenen, als ze iets kunnen doen zal het zeker minder zijn dan dit, maar proberen kan je altijd. Hier op de Community/Forum kan dat niet want hier zitten alleen klanten die klanten helpen en de moderator zal je waarschijnlijk ook doorsturen :D;)

Probeer het eens via die kant en wens je zeker veel succes, misschien lukt het je wel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het blijft natuurlijk altijd vervelend als je als klant niet meer kan krijgen aan korting dan je zou willen. Begrijp dat je er van zit te balen dat mensen met Ziggo wel korting krijgen en Dubbel data maar dat jij het niet krijgt omdat je gewoon geen Ziggo klant kan worden.

Ik denk dat je voor dit moment gewoon echt pech hebt wat betreft het aanmelden via de website. Maar misschien helpt het als je de klantenservice een belletje geeft en/of via My Vodafone chat de vraag neer legt. Wie weet kunnen ze achter de schermen wel iets voor je betekenen, als ze iets kunnen doen zal het zeker minder zijn dan dit, maar proberen kan je altijd. Hier op de Community/Forum kan dat niet want hier zitten alleen klanten die klanten helpen en de moderator zal je waarschijnlijk ook doorsturen :D;)

Probeer het eens via die kant en wens je zeker veel succes, misschien lukt het je wel.
wesleytjhu

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Grootte tip wat mij uiteindelijk geholpen heeft; Bel 1201 of als je geen Vodafone abbonoment hebt met het regulieren nummer en kiest de voldende stappen in het keuze menu: Eerst een 3 dan een 1 - Je wordt dan verbonden met Vodafon NEXT en zij kunnen eventueel goodies / kortingen aanbieden. Dit is wat mij is overkomen dit kan voor jouw verschillend zijn.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Yep, dat kan ook nog...
Zoals ik al zei, misschien valt er nog iets te regelen via de klantenservice want hier op de Community zal het niet lukken 😞 - Ik hoop ook dat het lukt, zou toch mooi zijn. Net zoals het bij jou is overkomen. TOP toch en fijn dat je zelf toch enigszins tevreden je eigen topic kan afsluiten. Dus een belletje kan zeker helpen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic