Naomie Kampinga

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Iphone Xs Max 64 GB

Beste,

Ik heb 22 november een bericht ontvangen van Vodafone. Hierin stond vermeld dat ik mijn telefoon eind week 48 kon verwachten. Echter is het al zaterdag, en dus eind week 48, en ik heb verder niks meer vernomen. Op de website van Vodafone is nu te zien dat de telefoon leverbaar is en dus gewoon op voorraad.

Mijn vraag is dus: wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?

Met vriendelijke groet,
Naomie Kampinga
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Naomie Kampinga
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk heel vervelend als je ergens op wacht en dat het niet komt.
Op dit moment zijn er onwijs veel vertragingen bij pakket bezorgers en kan het soms wel 2 tot 3 dagen langer duren voor je pakje aankomt. Ik kan als klant niet kijken hoe lang het nog duurt, dit kan jij wel zelf controleren.

Bel de klantenservice van Vodafone en vraag daar hoe lang het nog duurt. Op zondag zijn deze gesloten, daarom kan je pas maandag contact opnemen. Een privé bericht via Twitter en/of Facebook kan je al wel sturen, misschien dat je daar vandaag al wel antwoord op hebt.

Succes en toch alvast veel plezier met je nieuwe iPhone.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Naomie Kampinga
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk heel vervelend als je ergens op wacht en dat het niet komt.
Op dit moment zijn er onwijs veel vertragingen bij pakket bezorgers en kan het soms wel 2 tot 3 dagen langer duren voor je pakje aankomt. Ik kan als klant niet kijken hoe lang het nog duurt, dit kan jij wel zelf controleren.

Bel de klantenservice van Vodafone en vraag daar hoe lang het nog duurt. Op zondag zijn deze gesloten, daarom kan je pas maandag contact opnemen. Een privé bericht via Twitter en/of Facebook kan je al wel sturen, misschien dat je daar vandaag al wel antwoord op hebt.

Succes en toch alvast veel plezier met je nieuwe iPhone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Naomie Kampinga? Heb je contact met ons opgenomen voor leveringsinformatie?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic