Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
jowicka

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maar.. ok... ik heb bestelling gedaan 6 october.. dus ik moet eenmalig 279e betalen... maar nu ik zie dat als je nu besteld dan moet je 244 betalen... hoe kan dat? dan ga ik die besteling weg doen en ga ik opnieuw bestelen... pfff heeft niemand dat??
jowicka

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en ik wilde klantenservice belen... 19:45 ze zijn niet meer open...
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vertrouwen is volledig weg.…
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sido
Zou ik dan echt deze week mijn Iphone 6s plus 64gb space grey ontvangen dan? Die ik 2 okt rond 00:10 besteld heb. Ben zeer benieuwt!
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
jowicka iedereen heeft die korting. Dus niet annuleren anders heb je weer een wachttijd van 2-3 weken! Zoals ik...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa Nee dat is kul. De klantenservice heeft mij vandaag verteld dat dat model pas volgende week binnen is... Helaas.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MtVelde
Weet niet meer wat ik moet geloven, hier komt hij weer, we wachten maar geduldig af.....
jowicka

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook SMS gekregen met die 40 e korting, maar op die factuur staat gewoon het zelfde prijs... 280 e om te betalen...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
jowicka Dat klopt. Staat ergens bovenaan deze rubriek vermeldt dat de factuur niet aan te passen is en dat het pas te zien is op de eerste rekening.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Ik zie dat er wat onduidelijkheid is over de korting van € 40. Bovenaan het topic hebben we hierover uitleg gegeven. Voor alle duidelijkheid zal ik de link hier nogmaals plaatsen: korting.
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn status is veranderd in bestelling verstuurd!!!
joerithemen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht nog steeds op mijn bevestigingsmail!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Wanneer heb je de bestelling geplaatst? De mail wordt in 24 uur naar je postvak gestuurd. Mocht het langer duren neem dan even contact op met de klantenservice dan sturen zij zo nodig de mail naar je toe.
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Maar ik begrijp dat ik dan nog een mail moet ontvangen?
joerithemen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Hey,

Dat was maandag 12 oktober, ik heb de klantenservice al gesproken en die vertelde mij dat er een verkeerde mailadres instond (geen@vodafone.nl) dat hij daar naar toe gestuurd zou worden.

Overigens zou die mevrouw het nogmaals mailen naar mijn goede adres wat dus nog steeds niet gedaan is.
Ik heb overigens niet echt tijd om in de wachtrij te staan met de klantenservice i.v.m. werk, dus heb nu ook maar een email gestuurd, wat 10 dagen kan duren.

Wil eigenlijk gewoon even weten of alles is goed gegaan, want kan ook niks zien op myvodafone betreft mijn bestelling.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik ga nu eindelijk maar eens mijn beklaag doen.
2 Oktober gelijk om 00:00 in de nacht gebeld voor de nieuwe Iphone (Iphone 6s plus 64GB space grey).

In eerste instantie kreeg ik geen orderbevestiging.
Hiervoor heb ik 5x!! opieuw moeten bellen om mijn e-mail adres in te laten vullen zodat ik de bevestiging kreeg.
De 5e keer kreeg ik 2x de bevestiging en alles in de bevestiging klopte.

Netjes de smsjes gehad van tussen 12-17 oktober vanwegen populair toestel en ook van de lagere kosten.

Hierna ging ik online kijken naar mijn bestelling en zag ik mijn mail adres nog steeds op geen@vodafone.nl staan.
Hier weer over gebeld. (6e keer)

De mederwerker die me toen te woord stond deed zijn uiterste best en was eigenlijk de 1e die me goed geholpen heeft en mijn e-mail adres overal doorgevoert heeft. De rest leek het allemaal echt niet te snappen en reageerde elke keer lichtelijk geiriteerd.

Voorlopig staat mijn bestelling nog steeds op dat hij verwerkt wordt.

Ik vind het ook wel slecht van de leverancier dat als vodafone aangeeft de telefoons uiterlijk de 17e af te leveren (wat dus week 42 is) dat de leverancier op de 14e niet met 100% zekerheid kan zeggen of het een dag later binnen kan zijn of niet.

Ik wacht het nog even af maar als er vandaag niks verzonden wordt denk ik dat ook ik weer een week extra moet wachten, vind het wel slecht dit.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kerwin Net als jij zit ik met een soortgelijk probleem. Echter wordt er al dagen niet meer gereageerd op zulke berichten en zullen we het gewoon af moeten wachten. Ook ik heb hetzelfde toestel besteld en de status is nog altijd "bestelling wordt verwerkt".

De klantenservice heeft mij (na 38 minuten en 2x doorverbonden te worden) verteld dat dit model pas volgende week binnen zal komen. Dit ging gepaard met een sarcastisch lachje.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij konden ze nog niet zien hoe het ermee stond.
Wel werd ik ook 1x doorverbonden, de persoon waar ik naar doorverbonden werd zei dat ik verkeerd was doorverbonden en opnieuw het nummer moest bellen terwijl ik wel bij de afdeling kwam waar ik naartoe doorverbonden zou worden.
Gevraagt welk nummer in het menu ik moest hebben en dat gesprek ging als volgd:

"U bent verkeerd doorverbonden dus moet even het klantenservice nummer opnieuw bellen"
'okee, bij welke afdeling ben ik nu dan?'
"de afdeling verkoop dus u bent verkeerd doorverbonden"
'ja okee, de mevrouw zei dat ze me door ging verbinden naar verkoop, dus ik denk dat ik niet verkeerd doorverbonden bent'
"u bent verkeerd doorverbonden dus moet even het klantenservice nummer opnieuw bellen"
'prima, kunt u mij aangeven welke keuze ik dan in het keuze menu moet maken?'
"u moet opnieuw het klantenservice nummer bellen"
'ja dat snap ik, kunt u zeggen welk nummer ik dan moet kiezen?'
"u moet gewoon opnieuw bellen"
'jaaa. DAT WEET IK,, welke optie in het menu moet ik dan kiezen?'
"even een ogenblik ik ga het even na vragen"
*1 minuut later*
"ja meneer bedankt voor het wachten, u moet gewoon het klantenservice nummer opnieuw bellen".

Op dit punt heb ik het opgegeven en ben ik maar opnieuw gaan bellen.....
Misschien een idee om mensen instructie te geven voordat ze achter een telefoon gezet worden...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kerwin Dat is ook zo'n beetje mijn ervaring met de klantenservice van de afgelopen week. Daarbij denk ik dat als je nogmaals belt dat je niet veel wijzer wordt. Hoe meer we dat doen hoe drukker ze het krijgen. Dan is het einde nog meer zoek. Persoonlijk kijk ik iedere dag even op dit forum met de hoop dat een personeelslid/klant bruikbare informatie heeft gepost.

Kijk voor de grap eens naar de reviews: https://www.bellen.com/mobiele-providers/vodafone/klantervaringen

CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo te lezen kunnen de meeste van jullie nog een online status bekijken....

Als je via Vodafone Friends & Family besteld hebt (zoals ik), weet je helemaal niet waar je aan toe bent.
Je krijgt dan nog wel een bevestiging van je bestelling maar dan begint het grote wachten.

Je kan niet inloggen voor je status dus buiten dit forum weet je gewoon niets. Via F&F chat kunnen ze ook niets zien dus bellen is de enige mogelijkheid. Dan wordt je net als de meeste van jullie geconfronteerd met wisselende informatie dus weet je eigenlijk nog niets. Daarbij is het zo dat de admins van dit forum schijnbaar ook niet de wil/de macht etc. hebben om antwoord te geven op vragen wie het nu bij het rechte eind heeft. De prognose hier of de collega's (ja ja, het zijn collega's) aan de telefoon.

Daarbij nog de verschillende verkoop kanalen en het feest is compleet.
Kan dus gebeuren dat dadelijk iedereen zijn toestel heeft die gewoon online heeft besteld maar dat iemand die bijvoorbeeld eerder heeft besteld via de F&F site, gewoon nog op zijn toestel zit te wachten of vice versa.

Ben blij dat ik mijn Friends & Family wat beter behandel 😉

Tip uit het verleden maar die zal niet op iedereen van toepassing zijn.
Als je bijvoorbeeld via de Vodafone app een verandering ziet in je abonnement, is dat vaak het moment dat je telefoon beschikbaar is en hij gekoppeld wordt aan je nieuwe abonnement. Er komt dan beweging in de zaak. Dit is bij mij nog steeds niet het geval dus nog geen telefoon.......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic