Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
S_vossen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren besteld en er stond op voorraad op de website. Mag ik daar vanuit gaan of moet ik nog even wachten tot de levering? ????. Heb de iPhone 6s 128gb spacegrey besteld.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ff weer gebeld met de vraag hoe het nou precies allemaal werkt.

Ze hebben vorige week maandag een lading iPhones gekregen.
Bij mij staat al een hele lange tijd bestelling verstuurd. Ze hebben zoveel bestelling dat ze een limiet hebben met te versturen apparaten bij PostNL en natuurlijk mankracht voor het verzamelen. Hierdoor is er dus vertraging opgelopen waarop niet iedereen op tijd zijn toestel ontvangt. Ik had dinsdag dus gebeld met de vraag wanneer ik mijn toestel krijg. en toen kreeg ik ook te horen, ze zijn bezig met inpakken. Dat bezig zijn kan dus wel even zijn helaas maar begrijpelijk.

Toch weer spannend afwachten 🙂
fjz2209

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik stond op het punt een nieuwe klant te worden bij Vodafone, maar door nalatigheid en zeer slechte communicatie heb ik mijn iPhone 6s order geannuleerd. Maar niet zonder gevolgen, heeft me alleen maar meer gezeik opgeleverd.

8-10: De nieuwe iPhone komt uit.
9-10: 15.09uur. Na lang wikken en wegen, omdat het om veel geld gaat toch besloten om een nieuw abonnement met toestel af te sluiten bij vodafone voor de nieuwe iPhone 6S Gold (incl nummerbehoudaanvraag). Op de website staat aangegeven dat het toestel WEL op voorraad is.
9-10: 15.49uur. Per email een orderbevestiging met een ordernummer.
Nadat ik verder geen email of enige bevestiging van vodafone heb gehad bel ik
12-10: 14.47uur. voor een status update van mijn order (0800-0560). Echter blijkt het toestel ineens NIET meer op voorraad te zijn. Mij wordt hierbij verteld dat de toestellen iedere dinsdag en vrijdag geleverd worden. Dus het advies om morgen (dinsdag) terug te bellen.
13-10: 15.19uur. Wederom zoek ik contact met vodafone. Helaas is de telefoon wederom NIET op voorraad. Het advies van de medewerker is eind deze week nogmaals te bellen.
15-10: 12.28uur. Van vodafone in de tussentijd nog NIKS gehoord. Dus ik heb vodafone weer gebeld, helaas, telefoon nog steeds niet op voorraad. En daarbij wordt mij gemeld dat zodra het toestel voor mij gereserveerd is, het nummerbehoud pas aangevraagd kan worden. Na lang aandringen lukt het de telefoniste toch om alvast de nummerbehoud aanvraag in te voeren, zodat deze in ieder geval al geregeld is (voor het geval het toestel weer op voorraad is).
Omdat ik WEER geen email of enige bevestiging van vodafone heb gehad over de nummerbehoud aanvraag bel ik
19-10: 12.37uur. weer naar vodafone voor een nieuwe status update. Wat blijkt; nummerbehoud aanvraag 'afgewezen' (hierover heeft Vodafone GEEN contact met mij opgenomen). Daarbij was ik dus blij dat ik toch maar weer even belde ter controle. De medewerker meldt mij dat het 'simkaartnummer niet correct is'. Hierover moet ik contact opnemen met mijn huidige provider.
19-10: 12.55uur. Ik heb contact gezocht met mijn huidige provider, maar wat blijkt; er is nooit een nummerbehoud aanvraag ontvangen.
19-10: 13.13uur. Weer heb ik vodafone kunnen bellen met deze informatie. Maar nu blijkt ineens dat mijn nummerbehoud aanvraag in het 'systeem is blijven hangen'. Medewerker ging er voor zorgen dat de aanvraag zo snel mogelijk verwerkt zou worden.
20-10: 12.39uur. Ik ontvang een sms & email dat de nummerbehoud aanvraag is ontvangen.
Na het lezen van het forum op vodafone, en het zien van velen klachten heb ik besloten eens langs een fysieke vodafone winkel te gaan en naar de mogelijkheden te vragen. In deze winkel kan de medewerker niks voor mij betekenen zolang er een nummerbehoud aanvraag bij vodafone loopt. Mij lijkt, dit is hetzelfde bedrijf, waarom is dit zo moeilijk. Maar goed, in de winkel is het toestel gewoon op voorraad en wordt deze voor mij achtergehouden.
20-10. 13.08uur. Weer bel ik met vodafone (0800-0560) of inmiddels het toestel weer op voorraad is (11 dagen later). Hierbij is het antwoord NEE. Voor mij was dit de druppel en heb ik telefonisch de order geannuleerd. Hierbij werd 48uur verwerkingstijd gerekend. Prima.
20-10. 13.16uur. Toch even bij Friends & Family (0800-6677880) verifiëren of alles correct is geannuleerd. En dat is het. Fijn.
Maar wat een verrassing;
21-10: 11.55uur. Ik ontvang een sms van vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd. 9 november wordt het nummer overgezet. Toch maar weer Friends & Family gebeld voor de zekerheid, maar de order is ECHT geannuleerd.
22-10: 11.52uur. Ontvang ik weliswaar van vodafone een email dat de artikelen voor mijn ordernummer gereserveerd zijn, maar dat het nummerbehoud eerst verwerkt moet worden.
22-10: 12.58uur. Het kan niet gekker worden, er gaat iets niet helemaal goed in dat systeem. Weer bel ik vodafone of alles wel correct verloopt. het antwoord is daarop NEE. helaas. De order is inderdaad geannuleerd, maar omdat de nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd kan het verwerken 'enkele dagen' duren. Hiervoor moet een 'case' aangemaakt worden voor de back-office en zij moeten dit goedkeuren. Hierbij heb ik 2 medewerkers (Kubaly en Kim) gesproken, en zij kunnen verder niks voor mij betekenen.
22-10: 15.00uur. In een vodafone chat met Benedikt vraag ik om een bevestiging per email van deze 'case'. deze heb ik direct ontvangen. Bij de vraag hoelang de verwerkingstijd is van de back-office krijg ik de reactie: "Dat verschilt helaas. Het kan dagen duren, maar kan ook weken duren. Ik kan je daar geen duidelijk antwoord op geven."

Hoe kan het zo zijn dat ik nog niet eens klant ben bij Vodafone, nog niet eens gebruik heb gemaakt van hun diensten, maar toch met zoveel gezeik zit en nu geen kant op kan met het aanvragen van andere abonnementen.
Stvdkr1990

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb gister Vodafone gebeld en via fb gesproken. Tegen mij zeiden ze dat er nog helemaal geen nieuwe lading is binnengekomen.
Chinask

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag mijn abb opgezegt. Tis nu 20 dagen verder en nog geen telefoon. Ik wilde natuurlijk nummerbehoud maar bij Vodafoon zijn ze nu al twee keer te laat met aanvragen en moet ik nummerbehoud weer opnieuw aanvragen.
Waardeloos bedrijf en nu moet je ook nog tot 8 weken wachten op je vooruitbetaalde poen voor je phone waarvan gezegd werd dat ik het niet had betaald .
Niet ff sorry of iets ....loose beloftes daar zijn ze goed in bij Vodafoon
uur aan de telefoon om ook maar iemand aan de lijn te krijgen ....wat een ergenis.

Nooit meer bij Vodafoon...Koop die Iphone 6s plus wel bij Apple dan loop ik er morgen mee de deur uit .



Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wow... Wat een horrorverhalen zeg allemaal..
Mag ik in mn handjes knijpen met de goede en snelle service van Vodafone.
Dit had ik nooit verwacht allemaal.
Stvdkr1990

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoelang heb jij moeten wachten als ik zo nieuwsgierig mag zijn voor de track and trace code en ontvangst ? Ik heb maandag j.l de bestelling geplaatst.. alleen nog orde bevestiging gehad.. Na alle verhalen van Vodafone personeel en klanten geen vertrouwen meer..
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik had mijn abo vrijdag de 16e telefonisch verlengt, kwam er dinsdagochtend de 20e achter via Vodafone.nl dat de bestelling verstuurd was, daarna klantenservice gebeld en bevestigd gekregen, rond 22:30 track&trace en woensdag de 21e om 11:55 bezorgd aan huis.
Stvdkr1990

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord! Ik ga Vodafone ook nog eens bellen!
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Laat het even weten!
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Zojuist net mijn T&T ontvangen

Bestel datum 10-10
iPhone 6S Plus 64GB SG
Stvdkr1990

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld.. vodafone heeft een fout gemaakt met mijn adres. Ze lieten weten dat ze de toevoeging van mijn huisnummer niet hebben meegenomen in mijn adres.. ook was mijn email adres ineens veranderd waardoor ik geen track and trace code had.. post nl heeft het pakket weer retour gestuurd richting Vodafone. .. nu moet ik dinsdag weer contact opnemen met de klantenservice voor het juiste adres.. die ze wel al in het bezit hebben .. beetje moedeloos wordt ik er van.. alles wat ze verkeerd kunnen doen doen ze ook verkeerd.. in ieder geval de laatste keer dat ik mijn contract verleng bij vodafone. Zo ook als heel het gezin..
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En en en? Heb je je foon inmiddels al binnen?
Stedingkje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
14-10 een iPhone 6s 64gb silver besteld(verlenging)
Nog steeds geen iPhone binnen status staat nog op wordt verwerkt. Na vorige week donderdag gebeld te hebben naar de klantenservice is mij verteld dat ik vandaag een mail zou krijgen dat de telefoon onderweg is. Nog steeds niets ontvangen. Zeer slechte manier van informatieverstrekking en service.

Zou graag snel wat vernemen als het nog langer duurt ben ik bang de bestelling te annuleren tot mijn spijt overigens
Tureluur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag dan, na bijna 20 dagen in onzekerheid te hebben gezeten, mijn iPhone 6s Plus 64 Gold ontvangen. Gisteravond de T&T-code, zojuist geleverd. Probleem is blijkbaar dat de vraag naar de Plusversie groter was dan gedacht. Hoe dan ook, wat is ie mooooooi en snel! Dat maakt het lange wachten enigszins goed.

Probleem is dat Vodafone slecht communiceert m.b.t. status wanneer je er niet expliciet om vraagt. En dan nog...

Kom er maar in... 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Bij deze dan super dat je hem mooi vindt. Kan me wel heel goed voorstellen dat meeste hier balen betreft het lange wachten en de communicatie. Ik zal dit ook intern kenbaar maken. Jammer dat ik helaas niet veel kan betekenen hierin.
mickw87

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
waar is mijn iphone 😛
Malash

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb in 8 jaar tijd nog nooit zulke slechte service gehad van vodafone.

Op 03-10 mijn abbonement verlengd en nog steeds geen iphone.

Ik heb meerdere malen gebeld, mijn bestelling stond telkens op backorder, toestel was niet op voorraad. Ik werd meerdere keren verbonden met dynalogic die dan adviseerde om te bellen met vodafone. De toestellen stonden op voorraad bij vodafone maar volgens dynalogic waren ze nog niet geleverd.

Ik heb na mijn 3e gesprek met vodafone besloten om alle gesprekken maar op te nemen. Als ik de gesprekken zo afluister is het om gek van te worden.

Lang genoeg gewacht nu, tijd om mijn abbonement te annuleren en over te stappen.

Ik raad mensen niet aan om bij vodafone aan te sluit, mijn mooie compilatie komt binnenkort wel op Dumpert!????????
fjz2209

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal mee eens.

Mijn verhaal staat hierboven ook (lange tekst) wellicht kan je daar iets mee.

(Y)
Ducman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas begin ik hetzelfde te ervaren!
Je wordt aardig aan het lijntje gehouden, zonder concrete antwoorden. En mijn geduld raakt ook een beetje op.

Ik overweeg momenteel ook om mijn bestelling te cancellen en huidige abonnement ergens anders onder te brengen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic