Losalamos2016

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn sim only

Ik heb n sim only van 14 euro per maand maar er word elke maand 24 euro afgeschreven hoe kan dat ? Dit klopt niet
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Losalamos2016
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens bij je abonnement gekeken welke je hebt en of het kloot dat je 14,- euro ipv 24,- euro moet betalen? Of heb je misschien een verzekering afgesloten?

Kijk even in je via My Vodafone (online of via je browser) naar je abonnement en of deze wel klopt en bekijk ook gelijk even de bijkomende kosten. Als je dit gecontroleerd hebt en je bent er nog niet zeker van, neem dan via My Vodafone contact op met de klantenservice (dit kan je doen met de chat button die erin zit) en anders even bellen met de klantenservice van Vodafone.

Wil dit niet lukken dan kan je ook via Twitter en/Facebook een privé berichtje sturen en dan kunnen ze even kijken wat er aan
de hand is. Via de community kan dit niet bekeken worden wegens privacy. Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Losalamos2016!

Heb je je rekening bekeken via My Vodafone? Is het ondertussen duidelijk geworden wat hier de reden van is?

Mocht het nog niet duidelijk zijn hoe het factuurbedrag is opgebouwd, dan helpen we je graag! Neem hiervoor inderdaad even contact op met onze klantenservice. Via de Community kan ik dit niet voor je nakijken.

We ontvangen graag een update van jou. Mocht dit niet het geval zijn, wordt het topic binnenkort gesloten.

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic