Oameijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobiel overstappen

Goedemiddag,
Ik heb momenteel een mobiel abonnement bij een andere provider maar wil graag overstappen naar Vodafone. Ik kan al wel eventueel verlengen maar vanaf welk moment kan ik dan een overstap naar Vodafone regelen?
Met vriendelijke groeten,
Olita Meijer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Oameijer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over wilt stappen naar Vodafone.
Vodafone zegt altijd: 120 dagen voor einde van je contract kan je nummerbehoud aanvragen.
Dit wil zeggen dat je 120 dagen voor het einde van je huidige contract, bij de andere provider, kan aangeven dat je wenst over te stappen. Als het dan zover is en je contract is klaar, dan ga je vanzelf over naar Vodafone.

Ik zou zeggen, volg deze pagina en je snapt het helemaal:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Ja kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Kies tijdens het aanschaffen van een nieuw abonnement bij Vodafone wel de optie nummerbehoud, dan weten ze dat ze een nummer bij een andere provider vandaan moeten halen.

Probeer het maar en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 🙂
Als het gelukt is dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Oameijer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over wilt stappen naar Vodafone.
Vodafone zegt altijd: 120 dagen voor einde van je contract kan je nummerbehoud aanvragen.
Dit wil zeggen dat je 120 dagen voor het einde van je huidige contract, bij de andere provider, kan aangeven dat je wenst over te stappen. Als het dan zover is en je contract is klaar, dan ga je vanzelf over naar Vodafone.

Ik zou zeggen, volg deze pagina en je snapt het helemaal:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Ja kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Kies tijdens het aanschaffen van een nieuw abonnement bij Vodafone wel de optie nummerbehoud, dan weten ze dat ze een nummer bij een andere provider vandaan moeten halen.

Probeer het maar en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 🙂
Als het gelukt is dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Oameijer?
Oameijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, t is duidelijk! Dankjewel!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic