EvaD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone

Ik weet echt niet waar ik dit moet zetten, dus probeer ik het hier maar.
Ik en mijn vriend hebben beide een zakelijk contract bij Vodafone. Dat was veel makkelijker volgens hun. Toen de facturen opgestuurd werden, was dit inderdaad makkelijker. Nu ik ze online moet halen, is het echt een ramp. Bij beide staat; u bent onderdeel van een contract met een andere persoon. De persoon die de administratie doet, kan online facturen aanvragen. Ik heb alleen echt geen idee hoe ik dit moet doen, maar in mijn facturen kom ik ook niet. Ik heb de vraag via fb aan ze gesteld, via pb. Maar dat mag niet van ze, het moet op de fb of ander willen ze me niet helpen.
Helaas met ik voor de administratie toch echt de facturen hebben. Ben me hier al even aan in het verdiepen, maar het is echt enorm lastig.
Daarnaast geeft hij bij mijn abonnement aan dat ik 100 belminuten heb, 200mb internet. Als je ziet wat er verbruikt is, staat er bij beide; 0. Kijk je bij tegoed, staat er bij de belminuten; 0 en bij het internet de 200mb. Dat begrijp ik ook totaal niet.
Is er iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!!
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@EvaD

Zijn het twee nummers die op één factuur verschijnen? Of krijg je telkens twee aparte facturen? En heb je ook al een zakelijk My Vodafone account aangemaakt?

@EvaD
ik heb nog geen reactie van je gehad, of heb je geen hulp meer nodig? In dat geval zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic