HenryMeijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 1,5 week nog steeds een blokkade

Hallo,

Ik ben al een tijdje geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand (inmiddels 1,5 week geleden al voldaan).
Na elke dag gebeld te hebben kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn telefoon.. Vodafone zegt telkens een interne storing te hebben. Ik neem elke dag contact op met Vodafone maar er word telkens gezegt dat er aan gewerkt wordt ( citaat "nummers die in die periode zijn geblokkeerd kunnen op dit moment niet worden gedeblokkeerd") althans de chat-medewerker. Ik mag toch minstens verwachten van zo'n groot bedrijf dat de puntjes wel op de i staan. Als je na 1,5 week het probleem nog niet opgelost wat kun je dan wel? Precies!, dikke rekeningen incasseren. Daar zijn ze heel goed in, zomaar blox uitzetten bij een nummer wijziging. Het liefste zou ik gewoon mijn contract willen ontbinden zonder KOSTEN!.

Gr,
Henry
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is inderdaad heel vervelend dat je niet bereikbaar bent.
Het klopt inderdaad wat mijn collega's hebben gezegd maar ik wil je vragen om Vodafone ook een kans te geven om het op te lossen voor je.
Ik hoop voor je dat je snel weer bereikbaar bent.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

"Dat een nul-zes-nummer niet kan worden gedeblokkeerd." Dat is gewoon volslagen onzin. Mijn onterecht geblokkeerde nul-zes-nummer is op 2 December ook weer gedeblokkeerd (her-aangesloten).

Je kunt proberen te bellen met de volgende nummers:
Met je eigen smartphone:
1201 (als dat nog werkt, bij mij werkte dat nummer nog wel) ---> menu-keuze optie 3

Met een geleende smartphone, of via een bedrade telefoonlijn:
* 06 54 50 01 00
of
* 0900 09 40

Houd de gegevens van die betaling van 1,5 week geleden onder handbereik.
De klantenservice-medewerker zoekt op:
* IBAN-bankrekeningnummer, waarvandaan het bedrag is overgeboekt,
* Het overgeboekte bedrag
* Datum waarop het bedrag is overgeboekt

Aan de hand van die gegevens moet jouw betaling te vinden zijn. En na controle, wordt je binnen tien minuten weer her-aangesloten.

N.B. Het is momenteel extreem druk bij de telefonische klantenservice. Zelf heb ik veertig keer moeten bellen. En maar liefst 227 minuten in de wacht gestaan !!!
Klantenservice heeft geen hoge prioriteit bij Vodafone. Houd daar dus rekening mee.

Succes!


Netwerker

Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Op dit moment is dit een issue wat speelt wat opgelost dient te worden 😞
Jeetje dan heb je behoorlijk lang in de wacht gestaan. Ik weet dat het vaak druk is bij deze afdeling...maar zo druk 😞
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Een nummer hoort normaal gesproken gewoon gedeblokkeerd te worden op het moment dat een betaling binnen is. Als dat niet gebeurt dan moet je toch even contact opnemen met de klantenservice. Forumgebruikers kunnen immers niet je nummer deblokkeren...
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic