msrotterdam1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk slecht, postcode 2652 xl

Wanneer doet Vodafone wat aan het netwerk/bereik op postcode 2652 XL. Het is praktisch onmogelijk om een telefoongesprek te voeren op deze locatie. Mensen verstaan mij niet, ik hen niet. Soms krijg ik een melding van 'gemiste oproep' terwijl mijn telefoon niet overgaat. Na een jaar hinder te hebben ondervonden vind ik het toch tijd om eens te melden. Het betreft hier een industriegebied, ga je 1 km verder naar de woonwijk, geen probleem. Echt belachelijk dat de dekking zo slecht is. Bedankt als jullie dit eens gaan oplossen.


5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @msrotterdam1975 ,

Je zou even kunnen kijken op de volgende links of deze bijvoorbeeld en storing vermelden of werkzaamheden, daarbij moet ik zeggen dat je dekking op en industrieterrein minder is door de zwaardere materialen die in dit soort panden worden gebruikt.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
msrotterdam1975
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Samsung Expert,

Ik wacht wel op de reactie van Vodafone zelf. Dit heeft namelijk niets te maken met storingen/werkzaamheden of het feit dat ik mijn telefoon binnen in een pand gebruik. Ook buiten het pand is het drama. Of bedoel je dat ook buiten de invloed van de panden merkbaar is?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @msrotterdam1975 ,

Dat je in en pand zit kan vele gevolgen hebben geen provider kan je helaas binnenhuis dekking geven.
Je zou buiten problemen kunnen ervaren door bijvoorbeeld apparatuur dat zijn eigen signaal golven stuurt maar in de meeste gevallen zou dit nog en redelijke dekking zijn. Op en industrieterrein reageren netwerken wel anders dan bijvoorbeeld in de stad.
Als je hebt gebeld met de klantenservice en daarover en melding hebt gemaakt gaan zij dit doorzetten om te kijken wat er gaande is met het netwerk. Mocht er wat aan de hand zijn wordt dit vermeld.

Nog en korte vraag. Zijn er ook andere die gebruiken maken van het Vodafone netwerk op dezelfde locatie?
msrotterdam1975
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet hoe het binnenshuis zit. Daar gaat het niet om, zoals ook al eerder aangegeven. Het hele gebied (buiten) is waardeloos, ook andere Vodafone gebruikers hebben exact hetzelfde probleem.

Maar ik ga er het er hier niet meer over hebben aangezien het geen forum is waar Vodafone actief in meeleest en actie onderneemt. Ik zal het wel WEER neerleggen bij de klantenservice.

Bedankt.

- slotje mag erop -
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @msrotterdam1975 ,

Het forum is door klanten voor klanten daardoor zul je niet altijd en moderator vinden op het forum, zij zijn er wel om bijvoorbeeld opheldering en zo nodig wijzigingen te maken in en bericht.
Via de klantenservice kun jij en melding maken van je netwerk probleem zodat zij en onderzoek erachter aan slepen en om te kijken of er inderdaad wat mis. Voordat het onderzoek wordt gestart worden nog en aantal dingen gevraagd of je al verschillende tips hebt geprobeerd enzovoorts.

Meer kan ik helaas niet voor je doen....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic