DotOne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet gebeld kunnen worden

Wel heel erg triest. Sinds vanmorgen kan ik niet meer gebeld worden, de beller krijgt direct de melding det het nummer onbereikbaar is, probeer het later nogmaals.

Na vier of vijf gesprekken met de helpdesk waarbij de verbinding gereset is, handmatig van netwerk wisselen etc. komt het hoge woord er uit. Het is een bekend probleem.
Sinds nummers worden overgezet naar bellen via 4G en wifi treedt dit probleem op.
Het probleem is al twee weken bekend, er wordt hard aan een oplossing gewerkt.

Als dit bekend is ga je toch niet nog meer nummers overzetten? dan los je eerst het probleem op.
Maar gelukkig, er is een oplossing. ga naar de vodafone winkel en haal een prepaid kaart. Vodafone vergoed vervolgens de kosten.

Sorry hoor, voor een prive nummer is dit al vervelend, maar zou ik het misschien nog accepteren.
Maar voor een zakelijk nummer is dit ronduit desastreus en onacceptabel.

Heel bedroevend.

Andre
19 Reacties 19
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
DotOne , erg vervelend om te lezen dat er problemen zijn met het netwerk. Dit is echter een beperkt probleem wat slechts bij een klein aantal klanten speelt. Voor een groot deel van deze klanten is dit probleem ook alweer opgelost. Mocht je het probleem nog steeds ervaren, zal er alles aan gedaan worden om dit zo snel mogelijk op te lossen.
MarcelMAH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas heb ik het ook sinds gister (ochtend dat ik het merkte).
Ik heb sinds die avond ervoor een nieuw toestel, abbo verlengd en nieuwe sim.

Mijn vrouw heeft hetzelfde spul, maar die kan wel gebeld worden.

Tegen mij is gezegd dat het komt door een update en er zou een ticket zijn om het op te lossen... vervelend is het wel!
MarcelMAH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het sinds vandaag weer gefixt!
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig MarcelMAH
Goed om te lezen dat het is opgelost.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik had hetzelfde probleem eind vorige week, ik kon ook niet uitgaand bellen. Even vliegtuigmodus aan en het werkte weer. Trad inderdaad op op het 4G-netwerk.

Overigens is ook mijn voicemail om onverklaarbare redenen vanzelf aangegaan en deze kan ik niet uitzetten door te bellen naar 12330. Daar krijg ik een melding die ongeveer zo gaat: "U kunt deze instellingen niet veranderen op dit moment. Een fijne dag verder." *klik* verbinding weg 😛
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het bij jou ook is opgelost RuudNL

Wat betreft je voicemail kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen onze collega's het een en ander voor je nakijken om het op te lossen.
ruudfwitte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd heel vervelend. Alles werkt, bellen, internet, zelfs sms-jes komen binnen. Alleen gebeld worden is er niet bij. Duurt al drie weken nu. Je gaat bijna twijfelen aan de it-kennis bij Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice ruudfwitte
Mijn collega's daar kunnen je verder helpen.
Nieki65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan al 3 1/2 niet gebeld worden en sms-jes ontving ik eerst wel maar nu ook al ca 2 weken niet meer, paar keer per week contact met klantenservice maar krijg als antwoord: nog even geduld 😞
Vanmorgen 2 verschillende personen gesproken en die zeiden dat het opgelost was... alleen sim-kaart eruit halen en weer er in doen.. opnieuw opstarten en dan..... werkt het nog niet. Net weer gebeld en nee hoor mevrouw.... wordt nog aan gewerkt .... pppppfffff
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Nieki65 , lukt het inmiddels weer om gebeld te worden? Mocht het nog niet lukken, raad ik toch echt aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice.
Nieki65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt helaas nog steeds niet. Bel zeker 2x per week naar de klantenservice en heb ook een klacht ingediend maar krijg alleen de mededeling dat er aan gewerkt wordt en dat ikan af moet wachten 😞
Nu dus al 4 1/2 week.
pietervanstrijp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds deze week hetzelfde probleem. Ik kan wel zelf mensen bellen, maar niet gebeld worden. Wat is de beste aanpak om dit op te lossen? Simkaart eruit en er weer in doen en opnieuw opstarten?

Opnieuw opstarten alleen heb ik al geprobeerd en had helaas geen gewenst effect.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi pietervanstrijp,

Dat is geen pretje. Heb je inmiddels contact kunnen opnemen met de klantenservice? Dan kan er een case worden aangemaakt en zal dit onderzocht worden. Zoals al eerder werd verteld speelt dit probleem zich bij een kleine groep klanten.

Via het forum kunnen we geen case voor je aanmaken.
Helmi1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb dit probleem ook kan ook niet gebeld worden is al vanaf 2 januari nu is dit al 3de week schandaling dit en die klanten service is een aanfluiting elke keer zeggen ze word deze week opgelost nou helemaal niks
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Helmi1987

Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Is onze technische afdeling er momenteel nog mee bezig?
Helmi1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ze zeiden dat het 16-1 opgelost zou zijn maar is nog niet vandaag opnieuw gebeld toen zeiden ze dat ik sim kaart er 10 min uitnmoest halen en dan opnieuw tel aan moest zetten dat ie het weer doet maar weer niet dus nu ga ik dalijk maar weer bellen want het werkt gewoon niet
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Soms kan het helaas langer duren dan verwacht. Jammer dat het nog niet is opgelost in ieder geval. In dat geval kun je inderdaad het beste nogmaals even contact opnemen met onze collega's zodat het verder nagekeken kan worden.
Helmi1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na weer contact te hebben gehad kan ik nu nog niet gebeld worden ze zeggen dat er een order hang en ze krijgen die er niet uit daar schiet ik dus niks mee op echt verscrikkelijk dit
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic