Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nokia lumia 820

Goedendag,
 
Ik wou graag weten als de nokia lumia 820 bij vodafone beschikbaar is in januari.
 
 
Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik ben ondertussen meer te weten gekomen!

Vanaf de eerste week van januari komt de Nokia Lumia 820 in ons assortiment.

Bekijk in context

20 Reacties 20
EMandemaker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
Mijn vrouw heeft een lumnia 800 en sinds een paar dagen synchroniseert hij de mail niet meer.
Iemand enig idee wat er gebeurd is? en hoe ik het weer kan oplossen?
Als ik de telefoon uitzet, en daarna weer aanzet synct hij weer, maar een dag later weer niet.... en dat kan niet de bedoeling zijn.....
Ik heb geen updates e.d. in de tussentijd gedraaid, het is ineens begonnen.
 
Groetjes en ik hoor graag van jullie
 
Evert
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Evert,

Heb je dit probleem met meerdere e-mailadressen? Kun je het e-mailadres eens verwijderen en opnieuw instellen. Je hebt kans dat het daarmee wordt opgelost. Ik hoor het graag van je!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Bandti,

Ik ga het voor je navragen!

Je hoort van me.
Tyvdk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik ben van plan een nokia lumia 800 te kopen, deze draait op windows phone 7.5. Er is nu al een nieuwere versie uitgekomen namenlijk windows phone 8. Ik heb me laten informeren dat deze niet beschikbaar wordt gesteld voor de lumia 800. Mijn vraag is nu: worden alle apps voor windows phone 8 gemaak, zodat ik geen apps op mijn nokia lumia met wp 7.5 kan installeren, of worden de nieuwere apps ook beschikbaar gesteld op wp 7.5?
 
Alvast bedankt,
 
Tyler
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke, hartstikke bedankt!
 
Grtz.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Tyvdk,

Bedankt voor je eerste berichtje op ons Vodafone e-forum.

Choices, choices...altijd moeilijk 😄
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet welke apps beschikbaar worden gesteld voor de Nokia Lumia 800. Het is aan de ontwikkelaars van de apps om te bepalen op welk systeem deze zullen gaan draaien.
Het is wel zo dat Windows Phone 8 momenteel het paradepaardje is van Microsoft. Ik kan me voorstellen dat hier dan ook de meeste focus op ligt.
Heb je er al over gedacht om beide zaken te combineren en te kiezen voor een Nokia Lumia 820 of 920?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik ben ondertussen meer te weten gekomen!

Vanaf de eerste week van januari komt de Nokia Lumia 820 in ons assortiment.
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als de Lumia 800 uitkomt kan je in de Nokia appstore http://store.ovi.com/ kijken welke app er voor dit toestel gemaakt wordt
zodat je een vergelijk kan maken tussen de Lumia 800, 820 en 920.
 
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste tyler,
 
Fabrikanten en microsoft zijn vorige week begonnen met de update voor windows phone 7.5 naar 7.8. Het is echter moeilijk te bepalen welke apps er beschikbaar zullen zijn. Momenteel zijn er zeker 120.000 apps beschikbaar voor windows phone 7.5 waarvan de meeste ook op 8 werken. Dit zijn er al heel wat. Echter de ene ontwikkelaar ontwikkeld voor 7.5 en voor 8, de ander alleen voor 7.5 maar die werken ook op 8 en een ander weer alleen voor 8. In jouw geval zou ik wachten op de 820 hoewel je die 800 natuurlijk nu heel goedkoop kan krijgen en wel van updates blijft worden voorzien. Dan ben je zeker dat je alle apps kunt gebruiken. De 820 wordt echter pas in januari gelanceerd.
Gerritman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas helaas, vandaag langs de winkel geweest maar de 820 blijkt weer eens vertraagd te zijn, ditmaals tot februari... 
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hey Gerritman,

Wow dat is wel balen zeg :S ons is eerst doorgegeven dat deze toestellen in week 1 verwacht kunnen worden.

Ben je wel van plan nog tot volgende maand te wachten of heb je een alternatief toestel in gedachten?
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dus de 820 komt pas in februari?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Op dit moment weet ik in geen exacte leverdata. De nieuwe lumia's zijn onverwacht populair (in china verkocht de lumia zelfs beter dan de iPhone 5). Dat ze het qua productie niet bijhouden is mogelijk. Dat kan vertraging opleveren.

Maar of er ook echt vertraging komt en hoeveel dat dan zou zijn, dat is echt compleet koffie-dik kijken.
Ik denk dat als je gaat googlen dat je alles vindt van "vanaf 10 januari" tot "ergens eind februari". Dus het meest eerlijke antwoord dat ik je kan geven is: ik weet het niet, maar zodra ik het wel weet laat ik het hier weten.
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben toch voor de lumia 920 gegaan, kan niet wachten tot dat ik mijn telefoon heb, ik kijk uit naar 25/1 al verwacht ik niet dat hij op die dag zelf geleverd zal worden.
 
Hebben jullie je telefoons al grtz
Gerritman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nope, ga in Februari weer eens kijken bij de winkel. 920 is namelijk voor mij echt te groot, dus wacht nog even op de iets kleinere 820! have fun met je 920 Bandti, hopen dat ie snel binnenkomt 😉
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De witte lumia 820 is op voorraad bij de media markt volgensmij.;)
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Bandti schreef:
De witte lumia 820 is op voorraad bij de media markt volgensmij.;)
Hoi Bandti, je bent erg gespits op de Lumia toetellen 😄 KIjk eens in het BB 10 Topic 🙂 Laat me eens weten wat je van de nieuwe ontwikkelingen bij BlackBerry vind 😄 Ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Bandti
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee totaal niet geïnteresseerd in blackberry, heb al de lumia besteld.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Bandti schreef:
Nee totaal niet geïnteresseerd in blackberry, heb al de lumia besteld.
Hoi Bandti, geen probleem natuurlijk. Veel plezier met je toestel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic