Ivanc15

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud na afloop van abonnement

Hey, ik heb me aangesloten bij BEN, met de verwachting dat ik mijn nummer mee kon nemen na afloop van mijn abonnement, maar dat is dus niet zo. Vodafone zei dat mijn telefoonnummer niet bekend was in hun systeem, terwijl het abonnement pas net afgelopen was.
Ik vraag me dus af hoe dat nou zit, en of ik toch wel gewoon mijn nummer mee kan nemen naar mijn nieuwe abonnement?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ivanc15

Heb je voor ons een update? Het klopt inderdaad wat Energieboy aangeeft. Indien je zelf het abonnement annuleert is het niet mogelijk.
Door nummerbehoud aan te vragen bij BEN, zal het abonnement stopgezet worden bij ons.
Is je nummer inmiddels al terecht? Zit het bij ons of bijvoorbeeld bij Hollandsnieuwe?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ivanc15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is vervelend allemaal. Weet je zeker dat je nummer bij Vodafone aangesloten was en heb je deze NIET ZELF opgezegd? Wat als je overstapt van Vodafone naar BEN dan moet BEN je abonnement stop zetten bij Vodafone en het nummer meenemen. Dit mag jij zelf niet doen want dan is het nummer gestopt bij Vodafone en ben je het nummer ook kwijt.

Dus als je nummerbehoud hebt aangevraagd bij je aanmelding van BEN dan gaat er duidelijk iets mis in het systeem en zal Vodafone dit voor je moeten uitzoeken. Of heeft BEN je nummerbehoud niet goed aangevraagd? In ieder geval, als je meer wilt weten dan is de klantenservice van Vodafone de afdeling die met je mee kan kijken wat er aan de hand is. Eventueel kan je ook een chat te starten zodat je niet hoeft te bellen. Of neem contact op met de klantenservice van BEN om te vragen wat die hebben gedaan en wat die in hun systeem hebben staan.

Via de Community is het jammer genoeg niet mogelijk om je te helpen. Laat nog even weten wat eruit is gekomen.
Jan-pieter-hend

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Ivanc,

Vervelend wat er is gebeurt, ik heb vroeger weleens hetzelfde meegemaakt bij KPN naar T-Mobile switch. Ik had destijds een zakelijk contract bij KPN en tijdens de switch naar (particulier) T-Mobile abonnement heb ik alle stappen gevolgd voor het nummerbehoud.

Ik kreeg echt pas heel laat een bericht dat het niet gelukt was, toen was mijn abonnement al afgelopen bij KPN. Hierdoor moest ik van nummer wisselen :tired_face:.

Heb je tijdens het overstappen bijvoorbeeld ook je simkaart nummer ingevuld?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ivanc15

Heb je voor ons een update? Het klopt inderdaad wat Energieboy aangeeft. Indien je zelf het abonnement annuleert is het niet mogelijk.
Door nummerbehoud aan te vragen bij BEN, zal het abonnement stopgezet worden bij ons.
Is je nummer inmiddels al terecht? Zit het bij ons of bijvoorbeeld bij Hollandsnieuwe?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic