amybaltus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Beste Vodafone,

ik denk dat ik jullie vandaag al 4x aan de telefoon heb gehad omdat ik er maar niet uit kom, iedere keer iemand anders aan de lijn krijg, en ik weer van de kast tot de muur word gestuurd.

ik heb een Prepaid bij jullie gekocht. het nummer hiervan is: ******
Het nummer wat ik graag wil behouden is: ******

ik wil graag van een Abonnement van KPN naar een prepaid bij Vodafone.

mijn klantnummer is: ******
postcode en huisnummer: ******
e-mail: ******

als ik mijn nummerbehoud via jullie website probeer te regelen, moet ik het nummer invullen wat ik wil behouden, dus dat doe ik. dan hoor ik een SMS te ontvangen. alleen doet mijn vorige Sim kaart het niet meer. heb wel bereik. maar ontvang geen SMS en kan ook niet bellen. dus kan ik niet mijn nummerbehoud regelen.

als ik jullie bel, zeggen jullie dat ik met KPN moet bellen, en zo is het ook andersom. KPN zegt dat ik jullie moet bellen.

kunnen jullie niet mijn nummerbehoud handmatig aanvragen ZONDER sms code via mijn oude nummer???
mijn Prepaid nummer is wel al geactiveerd vandaag, dit heb ik ook kunnen regelen via jullie via de telefoon. nu moet alleen nog het nummerbehoud. dit moet toch kunnen??

ik hoop spoedig bericht terug van u te ontvangen.

met vriendelijke groet,

Amy Baltus

Moderator edit: * privegegevens verwijderd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi amybaltus
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community is en door iedereen te lezen. Wees daarom voorzichtig met al je privé informatie. Ik heb inmiddels gevraagd of ze deze willen verwijderen voor je. Daarnaast kunnen alleen klanten je helpen met simpele vragen en dit is echt een vraag die je moet stellen bij Vodafone zelf. Of het mogelijk is om over te stappen terwijl je nummer het niet doet door het niet kunnen ontvangen van een SMS, weet ik ook niet. Is je nummer niet gewoon al afgesloten?

Je kan het best contact opnemen met klantenservice van Vodafone (0800-0094 - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 - zaterdag: 08:00-18:00). Eventueel, als je dit makkelijker vind, kan je ook contact opnemen via Twitter en/of Facebook (via een privé berichtje). Maar het bellen gaat denk ik toch sneller.

Uiteraard succes met overstappen en welkom bij Vodafone 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi amybaltus
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community is en door iedereen te lezen. Wees daarom voorzichtig met al je privé informatie. Ik heb inmiddels gevraagd of ze deze willen verwijderen voor je. Daarnaast kunnen alleen klanten je helpen met simpele vragen en dit is echt een vraag die je moet stellen bij Vodafone zelf. Of het mogelijk is om over te stappen terwijl je nummer het niet doet door het niet kunnen ontvangen van een SMS, weet ik ook niet. Is je nummer niet gewoon al afgesloten?

Je kan het best contact opnemen met klantenservice van Vodafone (0800-0094 - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 - zaterdag: 08:00-18:00). Eventueel, als je dit makkelijker vind, kan je ook contact opnemen via Twitter en/of Facebook (via een privé berichtje). Maar het bellen gaat denk ik toch sneller.

Uiteraard succes met overstappen en welkom bij Vodafone 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hierover en hebben zij je hiermee verder kunnen helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic