lampie35

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondernemer 17 jaar, kan geen abonnement afsluiten

Mijn zoon is nu z'n 2 jaar ondernemer, hij staat ingeschreven bij KvK en heeft dus kamer van koophandels nummer en Btw nummer.
Nu was zijn contract bij Kpn afgelopen en wilde hij in Hellevoetsluis een abonnement afsluiten met nummerbehoud van KPN naar VODAFONE.. ik dacht het telefoon abonnement van mij en mijn vrouw zijn ook afgelopen dus sluiten we 3 nieuwe telefoon contacten af op de onderneming van me zoon.. tot ze zagen dat hij nog geen 18 was. Bij grote beslissing zijn dan ook de ouders of voogd handtekening bevoegd.. Nou geen probleem zou je zeggen ik zit ernaast.
Maar dit was nog nooit voorgekomen en moest met hogerhand besproken worden, oké dan komen we volgende dag terug .. Maar precies het zelfde nee dit hadden ze nog nooit eerder meegemaakt en is dus niet mogelijk dat me zoon zakelijk een contact kan afsluiten..
Wie o wie weet hoe ik dit moet doen.. misschien toch bij KPN blijven ... wie zegt het....

2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi lampie35,

Ik begrijp dat het vervelend is! Echter, om een telefooncontract met ons af te sluiten, moet je sowieso 18 + zijn. Of dit nu voor zakelijk of particulier is, maakt geen verschil. Het is wettelijk niet toegestaan om als minderjarige zo'n contract af te sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic