Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Onduidelijk wie er nu bij Vodafone werkt !!

Hallo,
Gisteren heb ik Marc- & Serkan al een bericht verzonden met de vraag of iemand hier nu wel of geen Vodafone medewerker is (of Moderator). Volgens Marc- was dit niet te zien en kon die persoon best wel eens iemand van Vodafone zijn. Voor mijn duidelijkheid en misschien voor jullie ook dan graag mijn mening over het volgende:

Is het niet handiger om dan de Moderatoren, net zoals bij Ziggo, Marc-_Vodafone te noemen?
Dan grijp je als klant nooit mis en weet je dat dit zeker een moderator is. Voor personeel, die het leuk vind om hier online te komen zouden er ook regels moeten zijn over het melden van informatie. Want het geeft nu wel een verwarring.

Want nu zegt bv een Kees: Ik zal mijn collega's eens vragen of die er naar willen kijken.
Maar a) hier is niemand die het gaat uitzoeken, want dat is de regel van Vodafone Community (mits jullie dit aanpassen) en b) kan iedereen wel zeggen dat die een collega gaat vragen. Sterker nog, mensen denken dat ik werk bij Vodafone terwijl dat niet het geval is. Dat is echt heel erg verwarrend op dit moment. Misschien anders de naam van het beestje aanpassen? Ik ben een Super Expert en dat je er dan Vodafone_Guru van maakt of zo, voor de mensen die werken bij Vodafone en graag hier mee willen helpen met klanten.

Uiteraard blijft het dan nog lastig als iemand zegt even te gaan informeren bij zijn of haar collega's. Geloof me, daar maak je het voor de klant hier echt niet duidelijker op. Maar zo zie ik dit als klanten bezoeker, als jullie daar een hele andere mening over hebben, uiteraard prima!

Maar dit gewoon ter info, kijk maar wat jullie er mee doen 🙂
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Energieboy ,

Vodafone collega's (niet moderators) zijn vrij om ook actief deel te nemen aan de Community. Het is echter wel de bedoeling dat deze collega's te onderscheiden/herkennen zijn van reguliere gebruikers. Hiervoor hebben wij een speciale optie waardoor achter de naam van de betreffende gebruiker ''Vodafone Collega'' komt te staan. Dit dient handmatig gedaan te worden en kan dus alleen als de collega bij ons bekend is of zich heeft gemeld.

Voorbeeld:


Kun je mij overigens aangeven welke gebruiker dit betreft? Dan kan ik hem/haar benaderen en de toevoeging Vodafone Collega erbij zetten. Overigens, ondanks dat we niet altijd gegevens raadplegen of servicevragen 1 op 1 beantwoorden kan het zijn dat sommige van onze collega's bepaalde zaken intern navragen indien dit openbaar gedeeld kan worden of relevant is voor meerdere gebruikers. Het is echter niet de bedoeling dat vragen via privéberichten worden beantwoord.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Indien je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groeten,
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Duidelijk, ook voor de klanten ?
Bedankt voor het bericht.

Het gaat om deze topic, helemaal onderaan staat de naam, net boven Steven. https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/korting-vodafone-ziggo-niet-meer-toegepast-op-mobiele-abonn...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Thanks, ik heb even een PM gestuurd. Groeten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic