RaymondH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OpReis pakket, wel of geen maandelijkse service

Beste,
 
 
Het is mij ook na het lezen van diverse posts op uw forum niet duidelijk of de Blox "OpReis pakket" per maand opzegbaar is.
 
In juli ben ik de gehele maand in Frankrijk, en zou graag gebruik maken van dit pakket. Echter op uw forum lees ik dat dit pakket na activatie tot het einde van de looptijd van het abonnement geldig blijft.... (?)
 
Mijn vraag: Als ik de Blox "OpReis pakket" in juli via My.Vodafone aanzet kan ik deze dan in augustus ook zelf weer via MyVodafone uitzetten.
 
Alvast bedankt voor uw reactie!
 
P.s. ik heb een Bel+Sms+Web Altijd abonnement
 
10 Reacties 10
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Raymond,

Ik zal het(proberen) uit te leggen. Deze bundel zet je aan voor gebruik op reis. Hiervoor zet je de BloX aan. Deze betaal je pas op het moment dat je er gebruik van maakt. Dit betekent dus dat de BloX 'actief' kan blijven als je terug bent in Nederland. Deze BloX is dan actief maar word niet aangesproken omdat je in Nederland bent.

Laat je de BloX aan staan, dan weet je automatisch dat je voor je gebruik in het buitenland de goedkoopst mogelijke oplossing hebt.

De BloX kan natuulijk via My Vodafone uitgezet worden mocht je het toch op zeker willen spelen!

Groeten!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Hi Raymond,


Bedoel je de Alles-in-1 Op Reis Dagbundel of toch echt het Op Reis Pakket? Het op Reis Pakket blijft namelijk wel geldig tot aan de einddatum van je contract. Meer informatie kun je hier vinden.

Als het toch over de Alles-in-1 Op Reis Dagbundel gaat dan klopt de informatie van DroidGuru. 😉

RezzZ

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Maartje, je link werkt niet meer...

begrijp ik het goed dat als ik dit pakket activeer ik nooit meer de blox Alles-in-1 op Reis kan gebruiken als ik een enkele dag in het buitenland ben? Betaal ik dan 15 euro voor die ene of paar dagen dat ik in het buitenland ben en mijn telefoon gebruik? Lijkt me toch erg onwaarschijnlijk en anders erg ongewenst...

edit:
om mijn interesse toe te lichten. Ik ga een paar maanden werken in Duitsland en heb geen zin in blox per dag, veels te duur. De blox per maand is aantrekkelijk maar als ik weer terug ben in NL en vervolgens een weekendje Brugge pak wil ik niet meteen 15 euro betalen als ik een smsje stuur of gebeld wordt.
Ik lees ook al een tijdje iets over het toevoegen van een code van een andere provider als je in het buitenland een abbonement neemt? Is hier wat meer informatie over te vinden op de website van Vodafone? Met welke providers werkt dit?

Ik hoor het graag
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Volgens mij is er alleen nog een blox van 2 of 4 euro per dag. En ja, een sms versturen (niet ontvangen) kost je dan wel dat bedrag voor die dag, ook als je niets anders doet verder.
RezzZ

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
deze optie staat pas sinds kort bij mijn Buitenland BloX... Net als allemaal limieten.
Er staat geen bedrag bij dit pakket dus misschien is het dan een bug?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
RezzZ Het Op Reis Pakket is inmiddels niet meer beschikbaar. De Alles-in-1 Op Reis Dagbundel wel.
RezzZ

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Maartje, wellicht kan je dan doorgeven aan jullie app bouwers dat deze blox daar nog wel beschikbaar is. Ik kan hem daar nog activeren...
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
RezzZ als je een oudere abonnementsvorm hebt dan is het mogelijk dat je nog pakketten of BloX aan kunt sluiten die we nu niet meer aanbieden. Als je het zeker wilt weten, dan kun je het beste even contact op nemen met onze klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic