jmhoekstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud abonnement verlengen

Mijn huidige abonnement is in 2013 afgelopen en heeft nog een 3g verbinding. Nu wil ik graag overstappen naar 4g door te verlengen. Dit wil alleen niet lukken, want als ik op verlengen klik moet ik inloggen en dan kom ik op de begin pagina van my vodafone. Dan kan ik wel weer naar abonnement > verlengen > etc gaan maar dan blijf je alleen maar rondjes klikken

Dus in het kort. Ik wil verlngen, maar ik wordt alleen maar rondjes gestuurd.
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Gewoon bellen met de Vodafone Sales afdeling op het gratis telefoonnummer: 0800 - 0560
Schrijf van te voren op een vel papier wat jouw wensen zijn ten aanzien van je nieuwe (verlengde) abonnement.
En vraag om een bevestiging van het gesprek per email.

Overigens biedt Vodafone bij alle abonnementen 4G. Uitgezonderd zijn enkele goedkope Scherp-abonnementen.

Succes!

Netwerker


JoellevanGerve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil mijn abonnement verlengen naar een Sim Only abonnement. Op dit moment heb ik nog een toestel dat alleen 3G ondersteund maar als ik ga verlengen wil gaan voor een 4G abonnement.
Kan het kwaad als mijn toestel nog geen 4G aankan maar wel een abonnement afsluit met 4G?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@JoellevanGerve,

Nee hoor dit kan geen kwaad. Alleen zul je niet het 4g netwerk ontvangen omdat je telefoon het netwerk kan detecteren.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic