Timsony

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude sim kapot kan nummerbehoud?

Hallo,
Ik heb een simkaart van blyk maar ik kan geen berichten meer ontvangen/verzenden, ik heb de sim en dus ook het simkaart nummer nog wel. Ik heb een simkaart bij Vodafone besteld maar moest bij het formulier van nummerbehoud een sms ontvangen en dan de code invullen, maar omdat ik geen berichten kan ontvangen kan ik dus ook de sms code niet invullen en dus het formulier niet vervolgen/verzenden. Iemand ideeën?

Mvg Tim
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Timsony schreef:
Hallo,
Ik heb een simkaart van blyk maar ik kan geen berichten meer ontvangen/verzenden, ik heb de sim en dus ook het simkaart nummer nog wel. Ik heb een simkaart bij Vodafone besteld maar moest bij het formulier van nummerbehoud een sms ontvangen en dan de code invullen, maar omdat ik geen berichten kan ontvangen kan ik dus ook de sms code niet invullen en dus het formulier niet vervolgen/verzenden. Iemand ideeën?

Mvg Tim
Hey Tim,

Natuurlijk valt daar wel een mouw aan te passen. Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te plaatsen? Ontvang je de sms'jes dan ook niet?
Timsony
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb ik al geprobeerd maar doet t dan nog steeds niet. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hmm, en lukt het wel om te bellen met dit nummer (in beide toestellen)? Krijg je wel een verbindings signaal te zien op je toestel?
Timsony
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Nee ik kan niet bellen smsen gebeld worden of smsjes ontvangen. Bij geen enkele telefoon in dit huis. Er staat wel dat ik verbinding heb. Hoe kan ik dit oplossen?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Timsony, is het nummer op de oude simkaart wel nog actief? Het kan zijn dat Blyk je nummer heeft afgesloten of geblokkeerd. Dit kun je bij Blyk zelf navragen. Als het nummer nog actief is, maar alleen het ontvangen van de sms niet lukt, kun je ook dit formulier: http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/Vodafone_Prepaid_Nummerbehoud.pdf uitprinten, invullen en opsturen - zo hoef je geen sms te ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic