berkelj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid internet staat standaard aan, hoe zet je dit uit, op de centrale.

1. Data is aangezet op mijn nummer. Nooit om gevraagd, hard selling. Hoe zet ik dit uit op Mijn Vodafone website, geen optie.
3. Er is 8 euro afgeschreven op mijn prepaid door data gebruik. Niet aangezet. Gaarne terugstorten.
4. Blokkeer data gebruik op dit nummer vanaf de centrale aub om vergissingen te voorkomen.
5. Ik heb een dual sim telefoon. 4G data lag er uit op een nummer dit weekend, is overgeschakeld op de prepaid terwijl de telefoon op data only van 4G stond. Blijkbaar snapt de centrale dit niet.

Probleem is begonnen bij hard selling data op pre-paid. Meeste pre-paid willen geen data aangezien dit sluipender wijs toch gebruikt wordt. Dus aub, zet het weer uit op de centrale, by default.

En voeg een optie toe op My Vodafone zodat je zeker weet dat het uit staat.

(Antwoord, zet data uit op de telefoon is dit het juiste antwoord).
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas kunnen we dit vanuit hier niet oppakken omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Dit heeft er mee te maken omdat vanuit hier ook andere forumgebruikers reageren.
Echter snap ik je punt wel. Ik raad je aan om te bellen hierover met de klantenservice. Zij kunnen dit oppakken voor je. Tevens kun je een sms sturen om het internet uit te zetten: Sms INTERNETGEBRUIK UIT naar 4000
Ook zou je inde telefoon de mobiele data uit kunnen zetten zodat je er geen gebruik van kunt maken op dat moment. Via my Vodafone kun je blokkades erop zetten, ook voor data. Voor meer informatie kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/internet-dagtarief.shtml
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken. De klantenservice kan dit wel. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic