rinitraets

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid sim uitverkocht

Hoi, heb 20 mei een sim besteld maar status blijft
(De bestelling wordt verwerkt.

Bestelnummer:

243504382).

Diverse mails en telefoontjes hebben geen resultaat, behalve dan dat ik geduld moet hebben.

Wie weet raad?

Grt.,
Rini
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Ik neem aan dat je 20 april bedoelt:D
Echter kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en bestellingen inzien. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice voor te zijn.
rinitraets
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad, daar heb ik ook een mail naartoe gestuurd maar heb al drie keer te horen gekregen dat er nog geen tijd is om een reactie te geven.
Ik had in die mail het voorstel gedaan om het verwachte beltegoed van 55 euro op een andere sim kaart te zetten die ik nog heb.
Hoeven ze geen nieuwe kaart te leveren en hebben we dus een win win situatie.

Grtz. ,
Rini
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste

In zo;n geval is het sneller om even de klantenservice te bellen. Op het forum kunnen weinig (lees: geen) mensen je hier mee helpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog gebeld met de klantenservice
rinitraets
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, maar wordt iedere keer naar mail verwezen.

Het wordt wel een triest verhaal.

Heb dat ook verwoord in laatste mail.

Groet,
Rini
Anonymous
Niet van toepassing
Ja, dat ben ik met je eens. Dit schiet inderdaad niet op. Ik neem aan dat je de mail vanuit my Vodafone hebt verstuurd?
Ik zou dit heel graag voor je willen oppakken, alleen kunnen wij vanuit hier niet in de systemen waardoor ik ook niks voor je kan betekenen hierin.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
rinitraets , via het forum kunnen we je helaas niet verder helpen met dit probleem. Wel vreemd inderdaad dat je iedere keer wordt doorverwezen door de klantenservice. Heb je het simkaartje inmiddels wel ontvangen?
rinitraets
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb bericht gekregen dat het onderweg is.
Jammer dat men niet de oplossing van het gebruiken van een oud kaartje heeft gebruikt.

Ik wacht dus de post nog even af.

Grt,
Rini
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat de simkaart onderweg is
rinitraets
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,
Ik heb het kaartje ontvangen en zag dat het beltegoed maar 90 dagen geldig is.
Moet nu eerst opwaarderen om het ook in mijn okt. Vakantie te kunnen gebruiken.
Ook de beloofde 5 euro krijg je pas na die opwaardering.

Heleboel vreemde zaken die mij anders zijn gaan doen denken over Vodafone.

Grtz. ,
Rini
Anonymous
Niet van toepassing
Dit zijn de standaard voorwaarden van een prepaid simkaarten, Deze voorwaarden kun je ook hier terug vinden https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
rinitraets heeft Steven- al je vragen kunnen beantwoorden? Hoe bevalt de Prepaid simkaart je tot nu toe? 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic