serenn9_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal,

Ik loop sinds een paar dagen met een vraag/opmerking, iets wat me aan het denken zet. Hieronder een kleine aanleiding:

Ik ben al jaren (ruim 5 jaar) een trouwe 'prepaid-klant' bij Vodafone en sinds een paar weken word ik meerdere malen in de week gebeld met een privé-nummer, welke ik 2 maal heb beantwoord. Blijkt dus dat het een Vodafone medewerker is die me vertelde dat ik al langere tijd prepaidklant ben en of het misschien leuk is om over te stappen naar een abonemment. Heb toen aangegeven dat ik niet in de gelegenheid was om er verder op in te gaan maar dat ik er nog wel over na zou denken. Zo gezegd zo gedaan, werd ik afgelopen zaterdag nogmaals gebeld. Dit keer of ik al of nagedacht over het aanbod wat zij gedaan hadden en dat het echt alleen een aanbod was dat ik via de telefoon moest bespreken omdat ze het wellicht in de winkels niet zouden herkennen. Heb nogmaals gezegd dat ik er over na wilde denken *jongeman gaf me twee weken de tijd vanaf afgelopen zaterdag* , maar ik weet nu zeker dat ik toch trouwe prepaid-klant wil blijven, omdat dit voor mij meer vastigheid geeft.

Nu is mijn vraag dus, hoe/waar kan ik aangeven dat ik niet meer gebeld wil worden? Want ik vind het nu wel vervelend worden, telkens die gemiste oproepen van een privenummer, en dan ook nog dat ze er (hard) achteraan gaan
.
Oké ik begrijp het wel, ik ben nu dan langere tijd prepaidklant en het is bijna vanzelfsprekend om dan automatisch over te stappen naar een abonnement. Ik pass! 🙂

( Ik heb Vodafone via hun Facebooksite een privebericht gestuurd waar op beantwoord werd dat ik maar naar de website moest gaan. So yeah, here I am. )


Ik hoop dat iemand dit begrijpt en er een antwoord op heeft, whaa!
😄
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Alleerst goed dat je er achter bent dat je prepaid klant wilt blijven
Echter wij kunnen het niet doorgeven omdat wij niet in de systemen kunnen. Ik raad je aan de volgende keer dat ze bellen dit gewoon aan te geven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Alleerst goed dat je er achter bent dat je prepaid klant wilt blijven
Echter wij kunnen het niet doorgeven omdat wij niet in de systemen kunnen. Ik raad je aan de volgende keer dat ze bellen dit gewoon aan te geven.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Zoals Steven aangeeft kunnen we dit via het Forum niet oplossen.
Ik zal het topic bij deze sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic