jpjvangelder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met nieuwe abonnement

Ik heb laatst het vodafone vaak internet bestelt en heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.
De leverdatum had ik gepland op de dag dat mijn nummer werd overgezet maar nu weet ik de inlogcode van myvodafone niet meer.
Dit is een probleem aangezien ik voor de unlockcode om my vodafone moet en ik kan geen sms ontvangen op een telefoon waar ik niet op kan. Ik had geen email ingesteld dus via die route kan ik ook niet mijn wachtwoord terug krijgen, wat moet ik nu doen?
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
jpjvangelder schreef:
Ik heb laatst het vodafone vaak internet bestelt en heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.
De leverdatum had ik gepland op de dag dat mijn nummer werd overgezet maar nu weet ik de inlogcode van myvodafone niet meer.
Dit is een probleem aangezien ik voor de unlockcode om my vodafone moet en ik kan geen sms ontvangen op een telefoon waar ik niet op kan. Ik had geen email ingesteld dus via die route kan ik ook niet mijn wachtwoord terug krijgen, wat moet ik nu doen?
Hoi jpjvangelder, welkom op het Vodafone Forum. Het is vervelend idd maar ik kan je helaas hier op het forum geen gegevens vragen die nodig zijn om het probleem op te lossen. Ik adviseer je daarom even te bellen met de telefonische klanten service of een Vodafone winkel te bezoeken. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic