Seven_PRX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met 3G sinds de 'upgrade' naar 28,8 Mbps

Ik heb sinds de 'upgrade' nog maar 0,3 Mbps down ipv 3Mbps daarvoor. Mijn toestel (Nokia Lumia 920) ondersteunt de nieuwe, hogere snelheid, maar het is dus alleen maar erger geworden.
 
Dit zowel in Amsterdam Oud-West (1054 WL) als Zuid-Oost (1105 AG). Netwerkinstelling nagelopen e.d., maar dat staat allemaal correct ingesteld 😕
 
Bereik op 3G lijkt ook slechter: op 1054 ben ik nu ook gergeld de verbinding kwijt (binnenshuis).
 
Wat is hier aan de hand? Al jaren Vodafone klant, nooit echt issues gehad, maar dit is dramatisch...
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Seven_PRX,

Ik heb even gekeken of er op de aangegeven postcodes problemen zijn en dat is het geval. Waarschijnlijk ondervind je daar de laatste dagen dus problemen van. Dit zal zo snel mogelijk worden opgelost en hopelijk zul je dan wel de verbeteringen merken.
Excuses voor het ongemak!
Seven_PRX
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer is de verwachting dat dit opgelost is? Ik heb nog steeds problemen op 1054WL...
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Goedemorgen Seven_PRX,

Ik heb het zojuist voor je nagekeken, er is in dit gebied nog steeds sprake van overbelasting op het netwerk.
Men is bezig met werkzaamheden en kan je helaas geen toezegging doen wanneer deze voltooid zijn.
Excuses hiervoor!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic