SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Re: Samsung Note Edge

Hi! @Kardinaal ,

De Galaxy Note Edge is al sinds eind december in Nederland. Tot nu toe staat deze ook niet in de webshop staan dus het is en erg groot twijfel geval of de Galaxy Note Edge nog komt te staan in de webshop.
11 Reacties 11
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Na het nieuws dat deze niet in NL zou uitkomen, zie ik sinds 3 dagen reclame van samsung op TV ook van de Edge, gelezen dat deze toch naar NL, gaat vodafone deze in zijn assortiment opnemen?
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke duidelijk, maar omdat die maar in een paar webshops te krijgen is in NL en daar staat op "verwacht" denk misschien is dat bij jullie ook het geval, maar zetten jullie dat niet op de site.
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kardinaal ,

Op de online webshop zijn wel de nieuwe A3 en A5 van Samsung verschenen maar helaas de Galaxy Note Edge niet :(. Je kunt wel de Galaxy Note Edge via en extrern partner aanschaffen, maar dat werkt ook deels anders.
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank je wel voor het informeren, Was gisteren even in het centrum en heb bij een andere winkel de edge nog even goed bekeken, moet eerlijk zeggen vind hem persoonlijk toch net niet.. Heb gisterenavond dus online de normale Note 4 besteld via Vodafone, nu wachten op de levering 😉
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ook en top keuze @Kardinaal ! Hopelijk heb je de Galaxy Note 4 snel in huis!
Alvast veel plezier met je Galaxy Note 4, mocht je nog vragen hebben kun je deze altijd stellen op het forum.

Misschien heeft de Galaxy S6 wel twee randjes :p!
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Die gaat vast niet tegen vallen, Had idd ook de info van de s6 gelezen, zou heel goed kunnen.. Nogmaals dank voor de info, en heb ik vragen zie je me terug 😉
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kardinaal ,

Je bent op de hoogte van de geruchten van de Galaxy S6 straks ook nog de Note 5? En die Note 4 gaat zeker niet tegenvallen!
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Weet dat de S6 in maart getoond gaat worden tijdens die beurs, en de kans is dat er een versie komt met 2 gebogen kanten idd.. Note 5 niet, maar krijg morgen de note 4 die vind ik prima en gaan we het de aankomende 2 jaar mee doen
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kardinaal ,

Stiekem toch nog benieuwd hoe het is met je Galaxy Note 4 als deze is geleverd.
Let me know ;).
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb hem afgelopen dinsdag binnen gekregen, en tja.. Gewoon geweldige telefoon.. Van Xperia Z naar een Note 4 is een aardig stapje ondanks die Z ook nog erg lekker werkte.. Tot nu toe niets meer dan lof over de Note 4..!
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Duidelijk @Kardinaal , en goede keuze! Wees er voorzichting mee en veel plezier met je Galaxy Note 4 :)!
Nog en fijne zondag verder. Mocht je nog en vraag hebben ben je van harte welkom op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic