alyssamisseyer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s4 start niet meer volledig op...

Hallo,
Sinds gister valt mijn telefoon elke keer uit als ik hem vergrendel. Nadat ik mijn batterij eruit en erin heb gedaan, gaat hij wel aan maar hij komt niet verder dan het samsung teken. Hij maakt wel contact dus maar hij blijft niet volledig aan. Sinds vandaag valt hij tussendoor ook zomaar uit en kan ik hem weer niet op starten. Als ik hem aan de lader leg, verandert er niks. Ik wilde hem net een backup maken alleen toen viel die halverwege weer uit.
Home button + vergrendelknop inhouden werkt niet... De telefoon is ook niet leeg want hij is aan geweest en toen was die 98%... Ik krijg hem alleen af en toe aan, nadat ik vaak mijn batterij er uit en er in heb gedaan
Heeft iemand nog een andere tip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alyssamisseyer ,

Ja, maak eerst en back up en doe daarna even en update als deze zoals je zij beschikbaar is. Hierna kun je gewoon alles terugzetten!

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alyssamisseyer ,

Zou je even willen kijken of er niks met de batterij mis is dat zou namelijk goed kunnen zijn, zie ook en andere Topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/td-p/100898
Je probleem klinkt namelijk alsof het aan de batterij ligt dat je toestel steeds uit gaat enzovoorts...
Merk je dat je bij opladen merkt dat je batterij te snel opgeladen is?

Kijk of de batterij niet opgebold is er niks uit lekt en dat er geen bobbeltjes op de batterij zitten. Zo wel volg dan de tips op uit de link.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Een andere batterij testen
alyssamisseyer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!
Ik zie niks geks op mijn batterij..
Ik heb namelijk nog een andere batterij liggen en daarbij doet mijn telefoon precies hetzelfde...
Na ongeveer een uur gaat mijn telefoon wel aan, maar voor korte duur..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alyssamisseyer ,

Wat raar lijkt erop dat je software niet normaal zich kan laten functioneren. Probeer nog eens en back up te maken en zo nodig via Samsung Kies. Door en reset te maken van je toestel zou je software weer in orde moeten zijn dus dat raad ik je aan (apps worden wel helaas verwijderd).

Als je zelfs hierna problemen hebt raad ik je aan je toestel ter reparatie aan.
alyssamisseyer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @SamsungExpert !

Ik heb de laatste update nog niet uitgevoerd. Zou dit ook voor problemen kunnen leiden?
Ik wilde net de update gaan doen maar ik was bang dat hij tijdens de update uit zou vallen...
Kan ik na de backup alles weer gewoon terugzetten ?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Werkt home button + volume up + lock knop aanzetten wel? Als het goed is opent er dan een menu bij opstarten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alyssamisseyer ,

Ja, maak eerst en back up en doe daarna even en update als deze zoals je zij beschikbaar is. Hierna kun je gewoon alles terugzetten!
alyssamisseyer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@NetwerkFreak Reset je dan niet je hele telefoon? Dat las ik op een aantal sites... Anders ga ik dat proberen! Bednakt
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@alyssamisseyer

Dan reset je inderdaad de gehele telefoon in dat menu. Er zijn op youtube zat filmpjes te vinden van mensen die deze handeling voor doen.
alyssamisseyer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert Update heeft geholpen! Bedankt voor uw tips
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @alyssamisseyer ,

Hee, dat is fijn om te horen :)! Geen dank hoor mocht je nog in de toekomst enige problemen ondervinden ben je van harte welkom op het Vodafone Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic