johnvo1966

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s2 gaat steeds in driving mode

Sinds enkele dagen vliegt mijn s2 aan en uit in driving mode. Alle taal en spraakinvoer uitgezet, maar doet het nog steeds. Op Internet staan dezelfde problemen en hier geven ze de connector de schuld. Dat schoonmaken het probleem oplost. Met een klein kwastje alles gereinigt, maar nu gebeurd het weer. Gevolg: schakelt zelf in en uit, piept bij in en uit, batterij leeg.
Hij is nog geen jaar oud.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi johnvo, welkom op het forum! In zijn algemeenheid kunnen dit soort dingen inderdaad komen door vuile connectors of iets van corrosie er op. De kortsluiting die je daardoor krijgt kan allerlei rare effecten geven.

Ik heb hier wel een s2 waarop ik kan testen dus ik kan even met je meekijken maar ik ben niet bekend met die driving mode. Is dat een bepaalde app of een functie van de spraakcommando's oid?

Iemand hier misschien nog een nuttige suggestie in de tussentijd? 🙂
johnvo1966
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je hulp. Het is nu weer even stil, nu ik de opening waar de connector in gaat met een borsteltje heb gepoetst. Die drivingmode zit in de S3 stanaard in de bovenbalk, maar nei in de S2. Bij instellingen kom ik 'm ook nergens tegen en wat je niet kan vinden is lastig uit te zetten.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik had hier ook last van nadat ik in een stortbui compleet natgeregend was. Ik heb de batterij eruit gehaald en het toestel goed laten drogen en met nauw aansluitende USB kabel de connector schoon geschraapt, door wiebelend en met een beetje kracht 'm erin en eruit te doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic