Troussy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms verzend niet

Beste Vodafone,

Ik heb na een tijd mijn telefoon weer opgewaardeerd, hij zat in de blokkering omdat ik lang niet had opgewaardeerd. Maar toen ik probeerde een SMS te versturen om een prepaid bundel te starten lukte het me niet om een sms te verzenden. Ik kreeg steeds een melding dat het mislukte en ik had genoeg geld opgewaardeerd dus ik weet niet wat er aan de hand is.
Ik dacht dat een sms naar het 4000 nummer gratis was want ik heb het altijd zonder problemen kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,
Troussy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Let erop dat als er langer dan 6 maanden niet gebeld, gesmst, opgewaardeerd of geinternet mee is, het nummer komt te vervallen. Had je al contact gehad met mijn collega's?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Troussy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Weet je zeker dat je toch niet te laat was met opwaarderen? Ik zou morgen via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser en vragen of je nummer nog wel actief is en of ze deze, als het niet te lang is geleden, weer kunnen activeren. Via hier kunnen andere klanten niet voor je mee kijken, uit Privacy maar ook omdat klanten niet in het systeem kunnen.

Succes!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Let erop dat als er langer dan 6 maanden niet gebeld, gesmst, opgewaardeerd of geinternet mee is, het nummer komt te vervallen. Had je al contact gehad met mijn collega's?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic