jurre_b

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status nummerbehoud

Beste,

Ik heb een vraag omtrent mijn nieuwe abbonement bij Vodafone.

Ik stap over van T-mobile en heb vanmiddag contact opgenomen met uw klantenservice om de status van dit proces te controleren. Hier werd aangegeven dat de status momenteel "initialize" is en dat er wordt gewacht op T-Mobile. Ook zou ik met hun contact op moeten nemen bij vragen over de status hiervan.

Echter, de medewerker van T-mobile heeft aangegeven dat er nog geen aanvraag vanuit Vodafone is binnengekomen, dus dat zij niets kunnen doen.

Wat is een volgende stap die ik nu kan ondernemen? Ik zou erg graag mijn bestelling a.s. vrijdag ontvangen.

Alvast bedankt voor alle hulp!
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jurre_b
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De community is er alleen om klanten te helpen op simpele dingen (klant helpt klant). Maar deze vraag is voor ons klanten niet zo simpel te beantwoorden en daarom toch de vraag of je contact wilt opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door te bellen maar als je wil chatten dan kan het ook via de chat button van Vodafone. Ze staan je graag te woord en helpen je dan verder.

Dit is denk ik wel de beste en snelste manier omdat je a.s. vrijdag al je bestelling wenst te ontvangen. Laten we hopen dat dit mogelijk is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic