Juliantodd96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon afkopen

Hi,
ik ben nu al bijna 2 maanden aan het wachten om mijn toestel af te mogen kopen zodat het contract voor mijn bundel over gezet kan worden op iemand anders zijn naam.
ik vind het belachelijk krijg ook maar geen gehoor en word telkens verteld dat het in werking is, het zou binnen 5 werkdagen geregeld moeten worden niet 2 maanden!

Overigens zit ik zelf in Australië en is contact via de telefoon erg lastig en duur!
ik zie graag mijn factuur snel tegemoet en een reactie met uitleg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Juliantodd96

Welkom op het forum!
Jeetje dan ben je wel heel erg lang aan het wachten! Normaal is dit binnen een paar werkdagen geregeld.
Via het forum kan ik dit helaas niet voor je oppakken 😞

Ik raad je aan om contact op te nemen via chat, Twitter of Facebook zodat je niet hoeft te bellen. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor en zoeken graag uit waarom het zo lang duurt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Juliantodd96

Welkom op het forum!
Jeetje dan ben je wel heel erg lang aan het wachten! Normaal is dit binnen een paar werkdagen geregeld.
Via het forum kan ik dit helaas niet voor je oppakken 😞

Ik raad je aan om contact op te nemen via chat, Twitter of Facebook zodat je niet hoeft te bellen. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor en zoeken graag uit waarom het zo lang duurt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, ik ga het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic