Hoi
KimberlyJasmin Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je een verzekering hebt afgesloten dan zou je eventueel een leen toestel kunnen krijgen. Voor meer info zie deze website: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml (op deze pagina staat ook alles over de verzekering).
Heb je nu geen verzekering afgesloten maar wel aangemeld voor een reparatie dan heb je ook geen recht op een leentoestel, je zou eventueel in de familie kunnen vragen of iemand een toestel voor je te leen heeft. Hoe lang het gaar duren kan ik je niet zeggen, dat zal verschillend zijn en ook met drukte te maken hebben. Waarschijnlijk dat Vodafone hier ook niet echt een goed antwoord op heeft en maar hopen dat die voor je vakantie terug is. 2,5 week duurt nog lang dus de kans is wel groot dat die terug is (maar hang me er niet aan op aub).
Hoe het met garantie zit kan ik ook geen antwoord op geven. Weet niet hoe jij met je toestel bent omgegaan en wat er aan de hand is. Dat moet Vodafone dan echt met je communiceren (of het bedrijf dat je reparatie uitvoert). Vind het namelijk wel een heel vreemd verhaal en heb daar zelf nog nooit last van gehad. Ga er vanuit dat je het toestel ook al wel eens een
volledige reset hebt gegeven? Dat is weer helemaal leeg is en als nieuwe gebruiker gebruikt kan worden?!
Maak ook wel even een backup van je toestel! Want als die terug komt dan heb je kans dat je telefoon leeg is (tenminste, dat kan gebeuren). Zorg dat je dan wel nog een backup achter de hand hebt. Succes en hoop dat die snel weer terug is en alvast een fijne vakantie!