Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Traag internet

Momenteel merken we dat sommige klanten last hebben van een trage internetverbinding. Hierdoor kan het voorkomen dat sommige pagina's en applicaties langzaam of maar gedeeltelijk laden.

Wij hebben dit momenteel in onderzoek en we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

UPDATE 19-08:
De storing die de afgelopen dagen zorgde voor traag mobiel internet, was het gevolg van onderhoudswerkzaamheden die afgelopen weekend zijn uitgevoerd. De betreffende werkzaamheden zijn inmiddels teruggedraaid. De problemen zijn hiermee verholpen. Excuses voor het eventuele ongemak.
2 Reacties 2
kevinerken

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De traagheid is op elk kanaal, al 3 dagen. Of je nu op 3G, 4G of GPRS zit, het maakt niet uit.. Dat het bij sommige applicaties traag werkt is nog positief. Het is bij elke applicatie, bij elke handeling. Dit is nu al 3 dagen, ik hoop echt op een spoedige oplossing. Hier heb ik geen RED PLUS abonnement voor genomen van 75 euro per maand.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
kevinerken

Natuurlijk is het niet prettig dat je deze issues ervaart. We doen ons best om zo snel mogelijk de oorzaak vast te stellen zodat we het kunnen oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic