Nancy92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van zakelijk terug naar particulier

Hoi,

Mijn mobiele nummer was eerst particulier, later is dit omgezet naar zakelijk, omdat mijn werkgever de kosten ging betalen.
Nu heb ik een nieuwe werkgever gevonden, waarbij ik helaas (nog) geen telefoon bij krijg. Ik wil dus dat mijn huidige nummer terug gaat naar particulier.

Ik wil graag mijn nummer behouden, omdat ik deze al járen gebruik.
Hoe moet ik nu te werk gaan?
Het abonnement zou nog lopen tot december 2018, dus nog geen half jaar meer..

(Waardeloze telefonische klantenservice trouwens, doordat mijn nummer zakelijk is, kan ik niet eens een medewerker aan de telefoon krijgen!?)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hi Nancy92 ,
Excuus dat ik je verkeerd heb begrepen, ik dacht dat je het gelijk allemaal per telefoon wilde regelen.
Zoals je zegt, als je eerst gewoon een vraag hebt is dit wel heel vreemd natuurlijk. Kan me voorstellen dat je dit als vervelend hebt ervaren.

Fijn dat je het formulier hebt gevonden en hoop dat allemaal snel omgezet kan worden.
Veel plezier en succes met je nieuwe baan 🙂


Mocht mijn antwoord het juiste antwoord bevatten, wil je deze dan als Best Antwoord aanmerken. Daar help je andere klanten hier op de Community ook weer mee. Bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nancy92
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eerst even reageren op je laatste regel. Dit is geen waardeloze service, dit is omdat jij niet de eigenaar bent van het abonnement en daarom niet de bevoegdheid hebt om hier over te beslissen en/of dingen na te vragen (privacy regels). Dus dat kan ik me dan wel een beetje voorstellen en je hebt je baas dan ook nodig om je contract weer terug om te zetten.

Als je deze website volgt dan loop je er zo doorheen en heb je je contract binnen no time omgezet 🙂
In ieder geval veel succes met je nieuwe baan natuurlijk en jammer dat je nieuwe baas je abonnement niet wenst te betalen. Kies op de website overdragen aan een particulier (PDF), dan komt het allemaal wel goed!
Nancy92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy, dat is wel waardeloze service, want het enige wat ik wilde was deze vraag telefonisch stellen. Gewoon in het algemeen welke stappen ik dan zou moeten doorlopen. Dat ik niks kan regelen/wijzigen is niet meer dan logisch, omdat mijn huidige werkgever nu betaald.

En omdat ik geen medewerker aan de lijn kon krijgen vanwege het abonnement wat ik heb, is dat dus waardeloos!
Snap niet waarom er niet iets van een algemene klantenservice is waarbij ik gewoon zoiets als dit, dus gewoon een algemene vraag, aan een medewerker kan vragen.

Had het formulier inmiddels al gevonden en zover ingevuld. Bedankt voor je reactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hi Nancy92 ,
Excuus dat ik je verkeerd heb begrepen, ik dacht dat je het gelijk allemaal per telefoon wilde regelen.
Zoals je zegt, als je eerst gewoon een vraag hebt is dit wel heel vreemd natuurlijk. Kan me voorstellen dat je dit als vervelend hebt ervaren.

Fijn dat je het formulier hebt gevonden en hoop dat allemaal snel omgezet kan worden.
Veel plezier en succes met je nieuwe baan 🙂


Mocht mijn antwoord het juiste antwoord bevatten, wil je deze dan als Best Antwoord aanmerken. Daar help je andere klanten hier op de Community ook weer mee. Bedankt!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic