BTDV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd mailadres aanmaken My Vodafone

Zojuist heb ik een My Vodafone account aangemakt. Hierbij heb ik echter een verkeerd mailadres ingevoerd, waardoor ik het account niet kan bevestigen. Ik kan het mailadres overigens ook niet meer zelf aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten. De klantenservice kan het account aanpassen of verwijderen. Dit kun je doen door te bellen, een Facebook bericht te plaatsen op de wall, of via de chat.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten. De klantenservice kan het account aanpassen of verwijderen. Dit kun je doen door te bellen, een Facebook bericht te plaatsen op de wall, of via de chat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic