Jeroenvw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verleng aanbod niet netjes

Goedendag,
Ik zie nu als ik wil verlengen en zie 2 opties, wel of niet ziggo klant ook.

Als je ziggo klant bent wordt er gezegd mooi extra.
5 euro korting abonnement en dubbel aan GB.
Dus als ik 3 gb krijg ik 6 voor 22 euro per maan.

Echter als je niet ziggo hebt
dan kost het 5 euro meer maar heb je wel 2 GB meer omdaat je dan blijkbaar qua actie boven op 3G nu 5GB extra krijgt.

Waar is dat voordeel van wel ziggo klant dan gebleven? Dan slaat die dubbel GB nergens op als je gewoon meer krijgt.

Daarnaast heb ik nu met mij abonnement bij ziggo nog 5GB en die wordt verduddel naar 10.
Waaar is het bij verlengen nu dan maar 3 (en dan dubbel 6 geworden). Dan ga ik er dus op achteruit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jeroenvw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Abonnementen van toen kan je niet meer vergelijken met abonnementen van nu. Als straks je abonnement verloopt dan ga je meer betalen en is het altijd aan te raden om een nieuw abonnement te nemen. Vergelijken met je oude abonnement is dus niet van toepassing, die heb je straks niet meer. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een actie hebt ontvangen van Vodafone (waar je nu 5GB extra krijgt maar ik weet niet voor welk bedrag, daar heb je het niet over).

Dus 6GB (dubbele data & 5,- euro korting) is nu 22,- euro
Je aanbieding is 3GB+5GB gratis en deze kost? (is deze dan 27,- euro)?

Dan betaal je eigenlijk 5,- euro meer voor 2GB die je dan extra hebt. Als ik het zo bekijk maar het is voor een klant, die klanten helpt op de community, niet echt makkelijk om het zo te bekijken en te vergelijken. Je kan het best de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat ze voor je kunnen betekenen. Die kunnen alles netjes op een rijtje zetten en met je doornemen welke korting ze je kunnen geven, met of zonder Ziggo. Eventueel kan je ook een chat starten en dan heb je gelijk antwoord.

Je komt er vast wel uit met de klantenservice en dan heb je vast en zeker ook nog een beter aanbod.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jeroenvw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Abonnementen van toen kan je niet meer vergelijken met abonnementen van nu. Als straks je abonnement verloopt dan ga je meer betalen en is het altijd aan te raden om een nieuw abonnement te nemen. Vergelijken met je oude abonnement is dus niet van toepassing, die heb je straks niet meer. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een actie hebt ontvangen van Vodafone (waar je nu 5GB extra krijgt maar ik weet niet voor welk bedrag, daar heb je het niet over).

Dus 6GB (dubbele data & 5,- euro korting) is nu 22,- euro
Je aanbieding is 3GB+5GB gratis en deze kost? (is deze dan 27,- euro)?

Dan betaal je eigenlijk 5,- euro meer voor 2GB die je dan extra hebt. Als ik het zo bekijk maar het is voor een klant, die klanten helpt op de community, niet echt makkelijk om het zo te bekijken en te vergelijken. Je kan het best de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat ze voor je kunnen betekenen. Die kunnen alles netjes op een rijtje zetten en met je doornemen welke korting ze je kunnen geven, met of zonder Ziggo. Eventueel kan je ook een chat starten en dan heb je gelijk antwoord.

Je komt er vast wel uit met de klantenservice en dan heb je vast en zeker ook nog een beter aanbod.
Jeroenvw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi bedankt voor je reactie.
Ging mij er om dat de aanbieding van als je ook ziggo hebt en dat je dan mooie extras hebt niet klopt.

Want als je geen ziggo hebt kost het 27 euro per maand . Dat is voor 3GB. Extra je krijgt daar nu extra 5GB bij.
Dus totaal 8.

En de reclame van voordeel als je ook ziggo klant bent is misleidend want daar wordt gezegd dat je 5 euro korting krijgt en dubbele data.
De korting klopt wel want je betaald 22 euro echter dan verwacht ik tov van niet ziggo klant dat je dan op 16GB komt. Echte allen de 3GB wordt verdubbeld. :0(
Jeroenvw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat was over de algemene aanbieding qua verleng maar ik kreeg ook bericht van verleng sim only voor dit bedrag je betaal minder maar krijgt het zelfde.
Dat klopt dan ook niet want ik heb nu 5GB (krijg 5 extra omdat ik oo ziggo ben).
Echter als ik ga verleng dus nog maar 3G (plus 3 extra).

Klopt allemaal niets van. Maar goed dacht ook dat vodafone ook hier naar her forum kijkt maar moet dus bellen, mailen hebben ze blijkbaar niet meer. Ook zoiets ....

Nogmaals bedankt voor je reactie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Eventueel kan je ook een chat starten en dan heb je gelijk antwoord.

Maar wat ik zeg, je oude met een nieuw abonnement vergelijken kan eigenlijk niet.
5GB bestaat niet meer, dat is nu 2GB, 3GB of 10GB. Daarom gewoon even bellen of chatten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic