Hoi
Jeroenvw Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Abonnementen van toen kan je niet meer vergelijken met abonnementen van nu. Als straks je abonnement verloopt dan ga je meer betalen en is het altijd aan te raden om een nieuw abonnement te nemen. Vergelijken met je oude abonnement is dus niet van toepassing, die heb je straks niet meer. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een actie hebt ontvangen van Vodafone (waar je nu 5GB extra krijgt maar ik weet niet voor welk bedrag, daar heb je het niet over).
Dus 6GB (dubbele data & 5,- euro korting) is nu 22,- euro
Je aanbieding is 3GB+5GB gratis en deze kost? (is deze dan 27,- euro)?
Dan betaal je eigenlijk 5,- euro meer voor 2GB die je dan extra hebt. Als ik het zo bekijk maar het is voor een klant, die klanten helpt op de community, niet echt makkelijk om het zo te bekijken en te vergelijken. Je kan het best de
klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat ze voor je kunnen betekenen. Die kunnen alles netjes op een rijtje zetten en met je doornemen welke korting ze je kunnen geven, met of zonder Ziggo. Eventueel kan je ook een
chat starten en dan heb je gelijk antwoord.
Je komt er vast wel uit met de klantenservice en dan heb je vast en zeker ook nog een beter aanbod.